تازه های سایت

کد مطلب: 6537
17. دى 1391 - 7:39
به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری مهر:فرماندار نهاوند گفت: پروژه سد گرین نهاوند در دو شیفت کاری با 150 نیرو در حال احداث است.

به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی مولوی بعداز ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند که در سالن اجتماعات فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی و ساخت پروژه های کلانی که در سطح شهرستان نهاوند شروع شده، متوقف نخواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر هیچ پروژه ای در شهرستان نهاوند تعطیل نیست و عملیات ساخت بزرگترین طرح عمرانی استان همدان، سد گرین نهاوند در دو شیفت کاری با 150 نیرو در حال انجام است.

وی افزود: نهاوند با اجرای پروژه مهم به کارگاه عمرانی غرب کشور تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: نهاوند شایستگی و توانایی مطرح شدن بعنوان یک شهر ممتاز و نمونه در عرصه ملی را دارد و مسئولین باید با تلاش تمام وقت طرح های نیمه تمام در حال ساخت در سطح شهرستان نهاوند را به پایان برسانند.

فرماندار نهاوند گفت: بیش از 50 درصد مشکلات و گرفتاریهای بخش ها و شهرهای مختلف نهاوند با تعامل و همکاری و وحدت بین مردم و مسئولین قابل حل است.

وی بیان کرد: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست در فرصت باقی مانده دولت مدیری بخواهد به خاطر مسائل حاشیه ای از وظیفه خود که خدمت به مردم و شهرستان است، غفلت کند.

مولوی گفت: سهم نهاوند ازدستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور 247 مصوبه است که کار اجرایی و ساخت تعدادی ازآنها به پایان رسیده و اتمام و تکمیل پروژه های که نیمه کار هستند در اولویت کاری قرار دارند.

وی با ارزیابی موفق و موثر عملکرد دستگاهای شهرستان نهاوند گفت: ادارات جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از موفقترین مجموعه های اداری شهرستان نهاوند در سطح استان همدان بوده اند.

وی عنوان کرد: پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت‌بندی پروژه‌ها براساس نیاز مردم و تلاش برای به اتمام رساندن پروژه‌ها، بالاخص پروژه‌های مهر ماندگار و نیز نظارت دقیق بر بازدهی و کارایی ادارات بخشی از مهمترین اولویت‌های کاری شهرستان نهاوند است.

فرماندار نهاوند افزود: در نهاوند پروژه‌های نیمه‌تمامی از قبیل بیمارستان 160 تختخوابی، راه آهن، ترمینال، مجموعه ورزشی بانوان و چندین پروژه نیمه‌تمام دیگر وجود دارد که بهره‌برداری و ساماندهی هر کدام از این پروژه‌ها توسعه نهاوند را در پی دارد.

وی گفت: اختلاف بین دستگاههای اجرایی شهرستان نباید به بیرون منتقل شود و تمام مدیران دستگاههای اجرایی باید با برنامه ریزی صحیح و اساسی به روند رو به رشد توسعه و پیشرفت نهاوند کمک کنند.

دیدگاه شما