تازه های سایت

کد مطلب: 6533
17. دى 1391 - 7:28
به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری مهر :نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مصلای نماز جمعه در شهر گیان احداث می شود.

به گزارش سایت گرو به نقل از  خبرنگار مهر، مهدی سنایی بعد از ظهر شنبه در جمع مردم شهر گیان در مسجد نبی اکرم (ص) گفت: در شهر گیان طرح ها و پروژه زیادی انجام شده که باعث توسعه و پیشرفت شهر گیان نسبت به بخش های دیگر شهرستان نهاوند است.

وی گفت: از مهمترین کارهای اساسی صورت گرفته در بخش گیان مقاوم سازی 95 درصد مسکن روستایی است که به این منظور تاکنون 17 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: اجرای طرح‌ هادی روستاهای میان آبه، گیل آباد، ورازانه، محمدآباد، ظفرآباد، حسین آباد و تهیه نقشه طرح هادی درتمامی روستاهای بخش گیان از دیگر کارهای عمرانی صورت گرفته در بخش گیان است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پوشش 100 در صد تلفن خانگی و تلفن همراه در تمام نقاط بخش گیان و پوشش 100 در صد آسفالت راه روستایی شهر گیان در حوزه شهری انجام گرفته است.

سنایی افزود: با احداث شهرک صنعتی گیان راه توسعه و پیشرفت در این شهر بازتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهر گیان تاریخ بزرگ شهرستان نهاوند است، گفت: گیان بخش عظیمی از افتخار و هویت منطقه غرب را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اقدامات زیر بنایی که در چهار سال گذشته در شهر گیان انجام شده است، گفت: ساماندهی سراب گیان، حصارکشی تپه تاریخی گیان، احداث کتابخانه، زمین فوتبال، پارک، شهرک صنعتی و ساخت کانال سنگی فاضلاب آغازگر توسعه و پیشرفت شهر گیان است که در آینده نیز این روند با سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند.

دیدگاه شما