تازه های سایت

کد مطلب: 6517
16. دى 1391 - 8:37
به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری مهر :بخشدار بخش خزل و فیروزان شهرستان نهاوند گفت: تمام روستاهای بخش فیروزان و خزل شهرستان نهاوند از آب شرب بهداشتی و سالم برخوردارند.

حسینعلی مومیوند در گفتگو با مهر اظهار داشت: بخش خزل با هفت هزار و 500 خانوار در قالب 31 هزار نفر جمعیت دارای 61 روستا است که تمام روستاهای این بخش از آب شرب بهداشتی سالم برخوردارند.

وی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به 10 روستای این بخش تا پایان سال جاری انجام می شود که با بهره برداری گاز این 10 روستا تعداد روستاهای گازدار این بخش به 40 روستا افزایش می یابد.

وی گفت: در حال حاضر 20 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 28 میلیارد ریال در این بخش در حال انجام است که با راه اندازی آنها تحول عظیمی در شهر فیروزان و بخش خزل پدید می آید.

بخشدار فیروزان گفت: احداث میدان ورودی شهر فیروزان با نام میدان "قائم"، احداث کانال عبور فاضلاب و آب کشاورزی، ایجاد ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ساختمان جدید بخشداری این بخش از مهمترین پروژه‌های این شهر است که میانگین پیشرفتی حدود 90 درصد دارند و تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری می شوند.

وی بیان کرد: بخش خزل در زمینه مسکن مهر، راه و شهرسازی و هوشمندسازی مدارس دارای مشکلات و نواقصی است که در جلسه شورای اداری بخش فیروزان مسئولان برای رفع آنها تصمیمات مناسبی اتخاذ کردند.

وی گفت: روشنایی گلزار شهدا در دستور کار کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند قرار گرفت تا در سال آینده ردیف اعتباری بگیرد.

دیدگاه شما