تازه های سایت

کد مطلب: 6453
15. دى 1391 - 8:32
مجتبی مولوی بر ضرورت ایجاد مرکز مشاوره‌ ویژه بانوان در شهرستان نهاوند تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،مجتبی مولوی در کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان نهاوند اظهار داشت: بانوان نقش مهمی در جامعه دارند؛ زیرا بخش زیادی از مسوولیت فرزندان در خانه و خانواده بر عهده بانوان است.

فرماندار نهاوند با اشاره به ضرورت توجه به رفع مشکل بانوان در سطح جامعه گفت: امروز بعد از تحقیقات فراوان توسط کارشناسان، مهم‌ترین مشکل فراروی بانوان مشکلات و ناهنجاری‌های عاطفی، روحی و روانی است که این موضوع مستقیم یا غیر مستقیم به سطح جامعه کشانیده می‌شود.

وی گفت با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان نهاوند را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: ایجاد مرکز مشاوره‌ای ویژه بانوان در سطح جامعه به ویژه شهرستان نهاوند ضرورت دارد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در همین زمینه ایجاد مرکز مشاوره‌ای ویژه بانوان در سطح جامعه به ویژه شهرستان نهاوند ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: ادارات، سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی همچون کمیته امداد و بهزیستی باید نسبت به ایجاد مراکز مشاوره‌ای اقدام كنند.

مولوی اعتیاد در جامعه را بزرگ‌ترین معضل و مشکل فراروی جوانان کشور خواند و تصریح کرد: بخش زیادی از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی به دلیل این پدیده شوم و خطرناک است پس باید آگاه‌سازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی آسیب‌شناسی، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، اعتمادسازی، تقویت پایگاه‌های مساجد و محله‌ها با محوریت روحانیون را برای افزایش سلامت روحی، روانی و اجتماعی افراد جامعه مهم خواند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بهزیستی این شهرستان با راه‌اندازی اورژانس اجتماعی با هدف شناسایی چالش‌ها و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بین بانوان باعث شده معضلات اجتماعی از جمله پدیده خطرناک اعتیاد و طلاق کاهش بسیاری داشته باشد.

 

دیدگاه شما