تازه های سایت

کد مطلب: 6250
8. دى 1391 - 13:12
به گزارش سایت گرو : فرماندار نهاوند گفت: 9 دی اوج بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود که در دفاع از کیان نظام وارد صحنه شدند.

به گزارش سایت گرو ، مجتبی مولوی در ستاد هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی در نهاوند اظهار داشت: مردم در روز نهم دی سال 88 به خوبی نشان دادند که تحت هیچ شرایطی از حمایت خود از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب دست بر نخواهند کشید و بقای خویش را در حمایت از ولی فقیه می‌دانند.

وی به نعمت ولایت فقیه در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این نعمت بزرگ الهی تا زمانی که در رأس امور است انقلاب هرگز آسیبی نخواهد دید.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به حضور حماسی مردم در رویدادهای مختلف انقلاب گفت: آن چه که توانسته انقلاب اسلامی را در مقابل همه دسیسه‌های دشمن مصون کند وجود ولایت فقیه در رأس امور است.

وی راهپیمایی روز 9 دی سال 88 را حماسه‌ای عاشورایی برگرفته از قیام امام حسین(ع) دانست و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل وجود روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در بین افراد جامعه، یکی از انقلاب‌های موفق و ماندگار است.

مولوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روز 9 دی در افکار عمومی جاودان خواهد ماند، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از همین حضورهای میلیونی است که برای دفاع از آرمان‌ها همواره در صحنه حاضرند.

وی با اشاره به تشکیل چند کمیته برای برپایی راهپیمایی پرشور 9 دی در نهاوند گفت: راهپیمایی روز نهم دی امسال رأس ساعت 10 صبح روز جمعه از مقابل مسجد شهید حیدری این شهرستان آغاز و تا مصلای بزرگ نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

فرماندار نهاوند از برپایی راهپیمایی در شهرهای برزول، گیان و فیروزان خبر داد و ابراز داشت: مردم این شهرستان همزمان با دیگر مناطق مختلف کشور یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که پشتیبان ولایت فقیه مختص زمان و مکان خاصی نیست و همواره در قاموس امت اسلامی قرار دارد.

دیدگاه شما