تازه های سایت

کد مطلب: 6214
7. دى 1391 - 15:31
پایگاه خبری گرو: سرهنگ محسن امیدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت :راهپیمایی سراسری نه دی تجدید پیمانی دوباره بود با آرمانهای امام و شهدا و مقام معظم رهبری که الهام گرفته از مکتب عاشورا بود

به گزارش پگاه خبری گرو ،سرهنگ امیدی گفت :با توجه به سکوت و بی تفاوتی چند ماهه ی عده ای از خواص به دنبال برنامه فتنه 88 ، مردم ولایت مدار و خداجوی ایران اسلامی در روز نه دی حماسه پر شوری خلق کردند که نسخه ی چند ماهه ی فتنه را در هم پیچید و با این حضور دل دوستداران انقلاب را شاد و تمام ارزوهای فتنه گران و استکبارگران را نقش بر آب کرد.

وی افزود : به دنبال هتک حرمت صورت گرفته به مجلس عزای امام حسین (ع) در روز عاشورا فرهنگ عاشورایی مردم مانند یک کوه آتشفشان فوران کرد که این حرکت نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود.

وی گفت :در روز نه دی مردم همه ی  منافع حزبی و گروهی را کنار گذاشته و با محوریت ولایت فقیه و حفظ نظام حماسه ی دیگری افریدند. و ما باید با گرامیداشت این روز از آن درس بگیریم.

وی ادامه داد :دشمنان اسلام و انقلاب هیچ موقع از پای نخواهند نشست و مردم باید مراقب فتنه انگیزی آنها در انتخابات سال آینده وآزمون های پیش رو باشند.

سرهنگ  امیدی اضافه کرد : به مناسبت روز نه دی راهپیمایی در روز جمعه با حضور بسیجیان واقشار مختلف مردم  در نهاوند بر گزار میشود. وی همچنین از بر گزاری نشستهای بصیرتی و روشنگری با محوریت حماسه نه دی در سطح سپاه ناحیه و حوزه ها و پایگاه های بسیج خبر داد.

وی گفت به مناسبت سالروز حماسه نه دی سالن ورزشی شهید محمد حسین خیشه در سپاه نهاوند افتتاح میشود.

دیدگاه شما