تازه های سایت

کد مطلب: 6057
4. دى 1391 - 7:53
پایگاه خبری گروبه نقل از مهر: مدیر سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: تحقیقات پژوهش محور مهمترین رکن پیشرفت و توسعه کشور است.
حجت الاسلام حسین گروسی ، اظهار داشت: امروزه پژوهش و تحقیق به‌عنوان عنصری مهم در توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور است که یکی از ابزار مهم توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شود.
وی رصد فرهنگی در نقاط مختلف برای شناسایی آسیبها و معضلات اجتماعی را نیازمند انجام تحقیقات و پژوهش های دامنه دار بیان کرد و گفت: تحقیق و پژوهش در حوزه فعالیتهای فرهنگی فعالان فرهنگی را در طراحی برنامه های مفید و تاثیر گذار یاری می کند.
وی اظهار داشت: راه تعالی وسعادت کشور در تحقیق و پژوهش عالمانه و هدفمند خلاصه می شود و بایدمراکز علمی و دانشگاهی کشور تحقیقات و پژوهش‌های خود را کاربردی کنند.

وی گفت: باید نیازهای اساسی مناطق مختلف را جمع بندی کرده و بر اساس آن برنامه ریزی لازم را داشت.

وی گفت: پژوهش، مطلع و فرآیند شکوفایی دانش ورزی و نمود دلبستگی و خودباوری در عرصه خودکفایی، پیشرفت و توسعه همه ابعاد نیازهای بومی جامعه و کشور است.

حجت الاسلام گروسی با توجه به نقش پژوهش در حوزه مدیریت جامعه، اظهار داشت: پژوهش باید نقش موثر و ویژه‌ای در حوزه مدیریت و حل مسائل داشته باشد و ابزار پژوهش به عنوان وسیله‌ای برای هموارسازی مسیر توسعه کشور است.

دیدگاه شما