تازه های سایت

کد مطلب: 6054
4. دى 1391 - 7:40
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند گفت: 3 هزار و 700 واحد مسکن مهر در نهاوند در حال ساخت است که امسال 770 واحد از این تعداد واحدها، آماده بهره‌برداری می‌شوند.
خبرگزاری فارس: 770 واحد مسکن مهر در نهاوند تحویل داده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گرو از نهاوند، مجتبی مولوی پیش از ظهردیروز در کارگروه تأمین مسکن شهرستان نهاوند اظهار داشت: تأمین مسکن و ایجاد اشتغال یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های دولتمردان است که در این زمینه با اجرایی کردن مقوله مهم و اثرگذار مسکن مهر و همچنین مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی گام مهم و مطلوبی برای مهار تورم ناشی از بازار مسکن برداشته شد.

وی گفت: طبق آمار جمعیتی باید 11 درصد از سهم تسهیلات مسکن استان به نهاوند تعلق بگیرد این در حالی است که تاکنون در سال 91 این میزان به 21 درصد افزایش یافته که تقریباً دو برابر سهمیه نهاوند توانسته‌ایم در این بخش جذب تسهیلات مقام‌سازی مسکن را داشته باشیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اهمیت توجه به سرعت و دقت در ساخت مسکن مهر در نهاوند ادامه داد: از آن جایی که سال به سال با افزایش قیمت‌ها مواجه می‌شویم بنابراین مسئولان مسکن و شهرسازی باید با انتخاب پیمانکاران مجرب در احداث واحدهای مسکونی مهر اقدام کنند.

وی افزود: در مجموع بیش از 3 هزار و 700 واحد مسکن مهر در نهاوند در حال ساخت است که امسال 770 واحد از این تعداد به اتمام می‌رسند و آماده بهره‌برداری می‌شوند.

مولوی از تشکیل جلسات به صورت هفتگی بری اجرای مطلوب و سرعت گرفتن ساخت مسکن مهر در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید متناسب با پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی مهر نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: از آن جایی که چند خانوار در محله شهرک شهیدحیدری بدون کسب اجازه از پیمانکار و مسئولان مسکن و شهرسازی، بدون داشتن آب، گاز و برق ساکن شده‌اند، افزود: هیچ یک از پیمانکاران و مسئولان مسکن و شهرسازی نباید اجازه بدهند متقاضیان با شرایط این چنینی در مسکن‌ها ساکن شوند، زیرا این موارد باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره در حال ساخت بودن بیش از 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهرهای برزول، گیان و فیروزان افزود: بخشداران باید با نظارت دقیق و مستمر بر پیشرفت کار پیمانکاران این واحدها به صورت روزانه گزارشات پیشرفت پروژه‌ها را گرفته و به دبیرخانه کارگروه مسکن مهر نهاوند اطلاع دهند.

وی گفت: شهرستان نهاوند در زمینه مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدور سند در استان حائز رتبه برتر است لذا صدور سند برای واحدهای مسکن مهر در نهاوند به صورت ویژه و بدون نوبت انجام می‌شود.

دیدگاه شما