تازه های سایت

کد مطلب: 57415
6. آبان 1403 - 7:43
در دیدار نماینده نهاوند با وزیرعلوم عنوان شد
مجتمع آموزش عالی نهاوند به قید فوریت به دانشگاه ملی تبدیل شود
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط مجتمع آموزش عالی نهاوند باید هرچه سریعتر و با قید فوریت به دانشگاه ملی و مستقل تغییر پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری نماینده مردم هاوند در مجلس دردیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: شهرستان نهاوند دارای یک دانشگاه ملی و مستقل بود که متاسفانه به دلایل مختلف این دانشگاه به مجتمع آموزش عالی تقلیل پیدا کرده و لازم است هرچه سریعتر و با قید فوریت شرایط دانشگاه به روند قبلی خود بازگردد. 

نثاری بیان کرد: با توجه به تک جنسیتی و دخترانه بودن دانشگاه مزبور و پذیرش دانشجو از سراسر کشور نیاز به احداث یک مجتمع خوابگاهی مجهز و در خور شان نام نهاوند ضروری می باشد.

نماینده مردم نهاوند تاکید کرد: بلافاصله پس از استقلال مجدد دانشگاه ملی نهاوند، پیگیری ها برای توسعه ساختمان و فضای آموزشی و همچنین اضافه شدن کد رشته های جدید بصورت جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: وجود گیاهان دارویی در شهرستان نهاوند یک پتانسیل و نعمت خدادادی می باشد که با استفاده درست و علمی از آن میتوان صدها شغل ایجاد کرد و با تکیه بر همین ظرفیت خواستار ایجاد یک واحد پژوهشکده گیاهان دارویی در شهرستان نهاوند شد.

نماینده مردم نهاوند، در مجلس اظهار کرد: به زودی یک تیم متخصص و ارزیاب از وزارت علوم بمنظور بازدید میدانی از مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان نهاوند جهت بررسی ظرفیت های موجود بازدید نمایند.

در این دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قدردانی از پیگیری های ویژه و موثر نماینده مردم نهاوند در مجلس در حوزه آموزش عالی و توجه ویژه ایشان به اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان و نگاه توسعه محوری به دانشگاه بیان داشت: تک تک موضوعات مطرح شده در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و اتفاقات خوب و مثبتی در این حوزه برای شهرستان نهاوند رقم خواهد خورد. 

دیدگاه شما