تازه های سایت

کد مطلب: 57300
22. مهر 1403 - 0:28
فرمانده سپاه نهاوند:
جنگ ما جنگ تمدن‌سازی است
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: جنگ ما جنگ تمدن‌سازی است و با توجه به عمر انقلاب اسلامی، هر چقدر جلوتر برویم جنگ سخت‌تر و شایعات و دروغ دشمنان علیه ایران بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در نشست بصیرتی که با موضوع تحولات خاورمیانه برگزار شد، اظهار کرد: جنگ تمدن‌ساز جمهوری اسلامی ایران با جبهه کفر هر روز به نقاط و مکان‌های حساس خودش می‌رسد.

وی گفت: جنگ ما جنگ تمدن‌سازی است و با توجه به عمر انقلاب اسلامی، هر چقدر جلوتر برویم جنگ سخت‌تر و شایعات و دروغ دشمنان علیه ایران بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: جنگ ما تمام شدنی نیست دشمن عقب نشینی می‌کند اما جنگ را واگذار نمی‌کنند، تمام کشورهای دنیا پشت سر اسرائیل هستند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها ۲۰ میلیارد دلار تجهیزات به اسرائیل داده است، پایگاه اصلی آمریکایی‌ها برای غارت خاورمیانه در اسرائیل است و تمام تلاش خود را می‌کنند تا این پایگاه‌ها را از دست ندهند، این‌ها به دنبال نیل تا فرات بودند.

مختاری با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) گفت: اسرائیل غده سرطانی است که باید از صحنه روزگار محو شود؛ امروز با ایستادگی جبهه مقاومت مهاجرت معکوس در اسرائیل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه وسعت غزه ۳۴۵ کیلومتر مربع است با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مهاجر در این منطقه که در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است، گفت: عملیات وعده صادق ۱، یک اطلاع و وعده صادق ۲ غافلگیرانه بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ترامپ گفت ۵۲ نقطه از ایران را می‌زنیم که یکی از این ۵۲ نقطه بیت رهبری است، گفت: رهبر ما شجاعانه صبح روز بعد در حسینیه جلسه گذاشت به همراه پخش زنده، و این پیامی بود برای دشمن و آن اینکه شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام بدهید.

دیدگاه شما