تازه های سایت

کد مطلب: 57299
22. مهر 1403 - 0:26
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان از اهدای ۹ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوندتوسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیدجواد معینی در آیین افتتاح دو کتابخانه شهدای پای قلعه نهاوند و پاسارگاد روستای توانه زرین دشت نهاوند ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز به لطف خدا افتتاح چهار باب کتابخانه را در استان همدان خواهیم داشت که دو باب از این کتابخانه‌ها در شهرستان نهاوند و دو باب در شهر همدان هستند .

وی با بیان اینکه تعداد کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی شهرستان نهاوند با افتتاح این کتابخانه‌ها به ۱۲ باب خواهد رسید، افزود: ۵ هزار و ۱۰۰ که جلد کتاب توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه عمومی شهدای پای قلعه و ۳ هزار و ۹۰۰ جلد کتاب به کتابخانه پاسارگاد روستای توانه زرین دشت نهاوند، در مجموع ۹ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند اهدا شده است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه‌ها امروز جز محبوب‌ترین مراکز برای مردم عزیز به ویژه کودکان و نوجوانان هستند چون خدمات متنوعی در این کتابخانه‌ها به خصوص به نوجوانان و جوانان ارائه می‌شود.

وی افزود: از مسئولین آموزش و پرورش به خاطر واگذاری این باب ساختمان برای کتابخانه شهدای پای قلعه تشکر می‌کنم .

معینی تصریح کرد: قبل از اینکه کتابخانه ها راه‌اندازی شوند کودکان و نوجوانان به این مراکز مراجعه می‌کردند که همکاران ما با کمال میل و با افتخار کارشان را از همان بدو ورود به این محل ها انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: امیدواریم این استقبال از کتاب که مبدا نور و چراغ راه ارزشمندی برای همگان است همیشه در این کتابخانه‌ها مستمر و پایدار باشد و در نهایت توسعه فرهنگی و آبادانی این منطقه از کشورمان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما