تازه های سایت

کد مطلب: 57298
22. مهر 1403 - 0:25
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه نهاوند گفت: شهادت سید حسن نصرالله، جریانی تازه و روح جدید بر پیکره جبهه با عظمت مقاومت خواهد دمید و با استعانت از خدای متعال رژیم صهیونیستی نابودی‌اش نزدیک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام محمد کولیوند در جمع اعضای یگان شهید سلیمانی سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: نبود شخصیتی مثل عالم مجاهد، فرمانده بزرگ، سید حسن نصرالله از لحاظ عاطفی بسیار سنگین است و قلب انسان را به درد می‌آورد.

وی بیان کرد: هیچ مدالی بالاتر از این نیست که از دست نائب امام زمان خود مدال افتخار کسب کنی، همچنانی که فرماندهی معظم کل قوا در باب ایشان فرمودند «برادرم مایه فخرم، چهره محبوب دنیای اسلام، گوهر درخشان لبنان» چه امتیازی بالاتر از اینکه انسان از زبان ولی امر چنین مدالی دریافت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه نهاوند افزود: به طور قطع این خون جریانی تازه و روح جدید بر پیکره جبهه با عظمت مقاومت خواهد دمید و با استعانت از خدای متعال رژیم صهیونیستی نابودی‌اش نزدیک خواهد بود.

وی گفت: وعده صادق۲ به طور قطع جدای از تزریق فخر و مباهات و غرور در جان شیعه سرافراز، این نکته را در جهان کفر یادآور شد که دوران برتری تکنولوژی‌های مدرن غربی به سر آمده و کوچک‌ترین جسارت به ساحت با عظمت ملت شریف ایران و مسلمانان جهان با واکنش کوبنده فرزندان ایران زمین مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما