تازه های سایت

کد مطلب: 57239
12. مهر 1403 - 8:27
امام جمعه نهاوند گفت: حملات گسترده سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی ضمن اثبات اقتدار ایران موجب تقویت جبهه مقاومت و شادی دل ملت‌های ستمدیده شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌ در مراسم شکرانه پیروزی سپاه اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی با حضور جمعی از مردم این شهرستان در میدان شهید سلیمانی اظهار کرد: امروز دنیا شاهد بود که جمهوری اسلامی بعد از یک‌دوره خویشتنداری از حق مسلم خود استفاده کرد و جواب دندان‌شکنی به دشمن یاغی داد و باعث عزت و غرور جهان اسلام شد.

وی افزود: اسلام اجازه ذلت به مسلمانان را نمی‌دهد و از آنان می خواهد برای دفاع از خود همواره آماده باشند و مؤمنان نیز ثابت کرده‌اند که بر سر مصالح اسلام و مسلمین با کسی مماشات نخواهند کرد.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: شب گذشته دلاورمردان سپاه به قلب سرزمین‌های اشغالی حمله موشکی کردند که باعث شد تمام دشمنان به قدرت ایران اسلامی اعتراف کنند.

وی گفت: در شرایط کنونی حفظ وحدت بین آحاد مختلف مردم یکی از مهمترین اصولی است که می‌تواند شعارهای دشمن را خنثی کرده و بیشتر از همیشه آنها را به انزوا بکشاند.

مغیثی‌ گفت: پاسخ جمهوری اسلامی به دشمن صهیونیست باعث قوت قلب جبهه مقاومت و همه مبارزان علیه جبهه کفر شد و این پیام را به دنیا مخابره کرد که اگر بدخواهان ایران و اسلام بخواهند مجددا علیه ما اقدامی کنند با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده‌تری روبرو خواهند شد.

دیدگاه شما