تازه های سایت

کد مطلب: 57190
3. مهر 1403 - 11:36
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:
اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در طول دوران دفاع مقدس خبرنگاران و عکاسان در کنار رزمندگان دلاوری‌های آنها را روایت کردند امروز هم اصحاب رسانه در فضای مجازی در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نخستین یادواره رسانه‌ای دو شهید خبر و رسانه شهرستان نهاوند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه نهاوند در این یادواره، اظهار داشت: با کمک بسیج رسانه شهرستان نهاوند و پایگاه خبری و نشریه فریاد نهاوند و با حضور اصحاب رسانه و خانواده دو شهید رسانه و خبر نهاوند نخستین یادواره رسانه ای این دو شهید عزیز در دفتر نشریه فریاد نهاوند برگزار شد.

وی افزود: این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و به خاطر تجلیل از دو خانواده شهید «الله مراد نادری» شهید صداوسیما و رسانه ملی و شهید «رضا سوری» شهید خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: در طول دوران دفاع مقدس خبرنگاران و عکاسان در کنار رزمندگان دلاوری‌های آنها را روایت کردند امروز هم اصحاب رسانه در فضای مجازی در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و این بهترین راه مبارزه با دشمنان ملت ایران است.

دیدگاه شما