تازه های سایت

کد مطلب: 57187
3. مهر 1403 - 11:25
مسئول خانه مطبوعات نهاوند گفت: امروز وظیفه سنگینی بر عهده همه ما خبرنگاران و اصحاب رسانه است و ما باید کار نیمه تمام شهدا در عرصه های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نخستین یادواره رسانه ای دو شهید خبر و رسانه شهرستان نهاوند برگزار شد.

«علی چگنی» مسئول خانه مطبوعات نهاوند در این یادواره ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، اظهار داشا: امروز رسانه های نهاوند و پخصوص دفتر گروه نشریات و پایگاه خبری فریاد نهاوند برای نخستین بار مزین به حضور دوخانواده شهید رسانه همراه با خبرنگاران است و این افتخار بسیار بزرگی برای ماست.

رزمنده و مدیر مسیول پایگاه خبری فریاد نهاوند افزود: من خودم در دوران نوجوانی افتخار حضور در جبهه را داشتم و از نزدیک شاهد رشادت های رزمندگان بودم و بارها شاهد فعالیت اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاس ها در طول دوران دفاع مقدس بودم و با اینکه شغل معلمی را برگزیدم روزی نیست که در جبهه فرهنگی رسانه و مدرسه یاد رفقای شهیدم نباشم.

 وی بیان داشت: این مراسم امروز باحضور خانواده های معظم دو شهید گرانقدر شهید «الله‌مراد نادری» و شهید «رضا سوری»، سرهنگ «مختاری» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، «خزایی» معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران مسئول، خبرنگاران و مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند در دفتر گروه رسانه ای فریاد نهاوند برگزارشد.

چگنی افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس بیان ارزشمندی رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهدای گرانقدر است و همه ما امنیت وآسایش خود و مملکت خود را مدیون خونهای مطهر شهدا هستیم.

مسئول خانه مطبوعات نهاوند گفت: امروز وظیفه سنگینی بر عهده همه ما خبرنگاران و اصحاب رسانه است و ما باید کار نیمه تمام شهدا در عرصه های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای را انجام دهیم و نگذاریم فرمان رهبری در بحث فضای مجازی بر زمین بماند.

در پایان این مراسم از طرف بسیج رسانه شهرستان نهاوند و دفتر نشریه فریاد نهاوند و خانه مطبوعات از دو خانواده شهید رسانه نهاوند تقدیر شد.

دیدگاه شما