تازه های سایت

کد مطلب: 57131
25. شهريور 1403 - 1:52
با وجود افزایش مبلغ ورودی سراب گیان نهاوند ولی رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری نهاوند صدور مجوز این اقدام را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سراب گیان نهاوند به عنوان پر بازدیدترین منطقه گردشگری نهاوند و حتی غرب کشور این روزها دارای مشکلاتی است.

این سراب زیبا و باصفا با برنامه‌ریزی صحیح و جذب سرمایه‌گذار و مدیریت صحیح و اصولی و با همکاری مردم خوب و بافرهنگ شهر گیان میتواند زمینه‌ساز توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان شود.

با وجود طبیعت بکر و چشم‌نواز این سراب ولی مدتی است که این مکان زیبا با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

از نبود امکانات رفاهی و گرفتن پول از مردم برای نشستن بر روی سکوهای ایجاد شده تا گلایه‌ها از وضعیت بهداشتی محوطه و سرویس‌های بهداشتی این منطقه و مشکلات ریز و درشت دیگر از جمله عواملی است که این روزها سراب گیان با آن مواجه است.

اما جدیدترین اتفاق رخ داده در این سراب افزایش مبلغ ورودی از ۳۵ هزار تومان به ۵۵ هزار تومان است که باعث گلایه شهروندان شده است.

شهروندان با ناراحتی از این موضوع خواستار توضیح متولیان سراب در خصوص این اقدام شدند.

شهروندان می‌گویند در حالی که خدمات خاصی به گردشگران ارائه نمی‌شود علت این افزایش ورودی چیست؟

تکذیب صدور مجوز افزایش ورودی سراب گیان توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند

محمد احمدی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند در خصوص افزایش مبلغ ورودی سراب گفت: من چند ماه است اصلا رئیس سازمان همیاری شهرداری استان همدان را نه دیده‌ام نه تلفنی با وی صحبتی داشته‌ام.

وی اظهار داشت: ما هم از این افزایش قیمت خبر نداریم و این افزایش ورودی سراب گیان از ۳۵ هزار تومان به ۵۵ هزار تومان بدون هیچ گونه اطلاع و مجوز ما انجام شده است.

احمدی ادامه داد: اگر تصمیمی در سطح استان اتخاذ شده است پیگیری و نتیجه آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

لازم به ذکر است این اقدام سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان به عنوان‌ متولی سراب در افزایش مبلغ ورودی اعتراضات گسترده مردمی را به همراه داشته است چون در سراب خدمات خاصی به ازای آن ارائه نمی‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما