تازه های سایت

کد مطلب: 57129
25. شهريور 1403 - 1:52
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از کسب مدال طلای دوچرخه سواری کشور و درخشش دختران ووشوکار این شهرستان در‌ مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی‌بخشی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مسابقات دوچرخه سواری و ووشوی  قهرمانی کشور با درخشش دختران آینده‌دار نهاوندی همراه بود.

وی اظهار داشت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در دو رشته کورسی ماده ۵۰۰ متر، ۲۰۰۰ متر، دور امتیازی و کوهستان ماده کراس کانتری نوجوانان دختر با حضور ۱۴ تیم از سراسر کشور در همدان برگزار شد.

علی‌بخشی افزود: در این رقابت‌ها خانم سلما سیف قهرمان ارزنده و آتیه‌دار نهاوندی در دو ماده کراس کانتری و دور حذفی شرکت کرد که در ماده کراس کانتری موفق به کسب عنوان قهرمانی و در دور حذفی دچار حادثه زمین خوردن توسط یکی از ورزشکاران سایر تیم‌ها شد و پس از شروع مجدد موفق به کسب عنوان چهارم شد.

وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم آذربایجان شرقی مقام اول، تیم کرمان مقام دوم و تیم همدان با درخشش سلما سیف سوم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: نفرات برتر این مسابقات از جمله خانم سلما سیف به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری نوجوانان دعوت شدند.

وی همچنین از افتخارآفرینی دختران ووشوکار نهاوندی در مسابقات کشوری خبر داد و اظهار داشت:مسابقات کشوری ووشو بانوان سبک ( شینگ چی چوان) به میزبانی استان فارس با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت کننده از ۱۸ استان برگزار شد.

علی‌بخشی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم شهرستان نهاوند به نمایندگی از استان همدان با مربیگری استاد مینا احمدوند و سرپرستی خانم ستاره ضیغمی با ۱۶ بازیکن در رده‌های مختلف راهی این دوره از مسابقات شد و هر ۱۶ بازیکن خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: ورزشکاران نهاوندی در این مسابقات ۶ مدال طلا، دو مدال نقره و هشت مدال برنز کسب کردند و لوح زرین برترین مربی ساندا این مسابقات به خانم مینا احمدوند از نهاوند تعلق گرفت.

دیدگاه شما