تازه های سایت

کد مطلب: 57115
23. شهريور 1403 - 14:21
امام جمعه نهاوند بر لزوم میدان دادن به کارشناسان متعهد و باسابقه خوب و پرهیز از انتصاب افرادی که در فتنه‌ها فعال بودند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: مردم از امام‌ راحل حمایت کردند و به سخنان ایشان عمل کردند و حول محور ولایت جمع شدند و این رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: اگر از ولایت فقیه پیروی کنیم و وحدت را حفظ کنیم بر مشکلات پیروز می‌شویم و هرکس در هر جایگاهی که دارد به وظیفه عمل کند، پیشرفت خواهیم کرد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت رکن اصلی موفقیت و پیروزی است و باید مراقب شیاطین باشیم که به بهانه‌های مختلف به وحدت لطمه نزنند.

وی عنوان کرد: توهین به مقدسات آب به اسیاب دشمن ریختن است و خلاف بیانات رهبر انقلاب و خلاف شرع است و این تفرقه خواسته دشمنان و صهیونیست‌‌ها است.

مغیثی بیان داشت: تجربه این چند دهه نشان داده که انقلاب اسلامی توان مقابله با هر چالش در هر سطحی را دارد و دشمنان را در عرصه‌های مختلف ناامید کرده است.

وی گفت: ادعای حقوق بشر از ناحیه اروپایی و آمریکا بزرگ‌ترین دروغ قرن است و همه دنیا در مسئله غزه دیدند که ادعاهای دفاع از حقوق بشر آن‌ها فریب و نیرنگ است.

امام جمعه نهاوند افزود: صهیونیست‌ها با سلاح‌های آمریکایی هزاران نفر را در غزه به خاک و خون ‌کشیده‌اند و سردمداران دنیا ساکت هستند.

وی عنوان کرد: تنفر و انزجار عمومی از صهیونیست‌ها توسط مردم در‌ مناطق مختلف جهان بسیار زیاد است و آزادی‌خواهان جهان هم از حمایت‌های اروپا و آمریکا از صهیونیست‌های جنایتکار اعلام انزجار کردند.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تأکید بر موفقیت دولت چهاردهم گفت: رئیس جمهور دولت چهاردهم را وفاق ملی اعلام کرد که خیلی هم خوب است تا همه احزاب و سیاست‌ها به کار گرفته شوند اما معنای این حرف این نیست که از یک سوراخ دوبار گزیده شویم.

وی ادامه داد: افرادی بودند در گذشته‌ها خودشان را نشان دادند و در فتنه‌ها ضربه زدند و بر علیه قانون اقدام کردند و علیه ولایت شعار دادند و ماهیتشان مشخص شده و دعوت آن‌ها به کار و میدان‌دادن به آن‌ها خلاف عقل و منطق است.

امام جمعه نهاوند گفت: درست است که دولت وفاق ملی است و برای موفقیت هم دولت اعلام کرد که باید کارها با کار کارشناسی انجام شود اما از کدام کارشناس استفاده کنیم مهم است چون کارشناسی که ضد انقلاب و با منافقان کار کرده و نوکری آمریکا را پذیرفته و در عمل نشان داده، باید مراقب باشیم.

وی بیان کرد: یقینا دولت‌مردان و ریاست جمهور به این‌ موارد توجه دارند چون وقتی می‌دانیم که منافقین چه کار‌ کردند و چند هزار نفر را به شهادت رساندند و حالا برخی از آن‌ها تغییر چهره دهند و در دستگاه‌ها نفوذ کنند و همان ضربات گذشته را به کشور وارد ‌کنند.

مغیثی اظهار داشت: دولت وفاق ملی و کار‌ کارشناسی قبول؛ ولی کار کارشناسی باید توسط افراد مؤمن و‌ معتقد و باسابقه که نشان دهنده وفاداری آن‌ها به نظام و انقلاب اسلامی است، انجام شود.

دیدگاه شما