تازه های سایت

کد مطلب: 57034
10. شهريور 1403 - 8:23
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح ۶ پروژه‌ آبرسانی به روستاهای شهرستان نهاوند با ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرهاد بختیاری‌فر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: آبرسانی روستایی یکی از اولویت‌های ما در شرکت آب و فاضلاب است و ما عزم جدی برای سیراب کردن روستانشینان استان داریم.

وی ادامه داد: پروژه‌های مهمی در هفته دولت برای آبرسانی به روستاهای استان داشتیم و در شهرستان نهاوند نیز این پروژه ها افتتاح شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: آبرسانی به روستای مهین آباد با حفر یک حلقه چاه عمیق توسط خیّر آبرسان و اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه با ۳۵ میلیارد ریال اعتبارو آبرسانی به روستای چولک اصلی و قپانوری نیز با حفر یک حلقه چاه عمیق توسط خیّر آبرسان و اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، افتتاح شد.

وی با اشاره به آبرسانی به روستای طائمه، عنوان کرد: آبرسانی به این روستا از طریق حفر یک حلقه چاه عمیق توسط خیّر آبرسان و اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی انجام شده است.

بختیاری‌فر خاطرنشان کرد: روستاهای شعبان و توانه نیز از طریق حفر یک حلقه چاه عمیق، اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه، هرکدام با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی آبرسانی شد.

وی مطرح کرد: آبرسانی به روستاهای راوند علیا و سفلی نیز با احداث ایستگاه پمپاژ، تعویض شبکه آبرسانی، اجرای خط انتقال و ساخت مخزن، انجام شده است.

دیدگاه شما