تازه های سایت

کد مطلب: 57009
6. شهريور 1403 - 8:29
امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه مجازات سخت مطالبه ملی و همگانی است، گفت: دشمنان می‌دانند ایران در عرصه نظامی و دفاعی دارای توان بالایی است که ترس و واهمه دشمن نیز به همین خاطر است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته در غزه، اظهار داشت: همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند، آمریکا دشمن اسلام و بشریت است و از اول نیز بر اساس قدرت و مادیات بنای آنها نهاده شده و با شرافت و فضائل اخلاقی هیچ میانه‌ای ندارند، موضوعی که بارها در طول تاریخ جهانیان آن را مشاهده کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا همان شیطان بزرگ و دشمن ما است و بَزک کردن آن تاثیری در ماهیت آمریکا ندارد، گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با اسلام و جمهوری اسلامی، یک دشمنی همیشگی است، چرا که اختلاف‌ها در ریشه باورها و اعتقادات و تمدن است و اینها قابل تغییر نیستند.

امام جمعه نهاوند، با بیان اینکه آمریکا و غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ نقشه شومی غافل نشدند، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها، ایجاد فتنه، ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های کشوری و مردم بی‌گناه تنها گوشه‌ای از این جنایات است، اما اگر امروز جرأت تعرض و روبرو شدن با جمهوری اسلامی را ندارند، به این دلیل است که آنها می‌دانند دیگری کاری از دستشان ساخته نیست و جهان با چهره واقعی آنها آشنا شده است.

وی با اشاره به اینکه ذلت و خواری در برابر آمریکا و صهیونیست‌ها دارای خسارات بسیاری است، یادآور شد: امروز نه تنها دشمنان که تمام دنیا از توان دفاعی ما خبر دارد.

حجت الاسلام مغیثی، با تأکید بر اینکه مجازات سخت مطالبه ملی و همگانی است، تصریح کرد: دشمنان می‌دانند ایران در عرصه نظامی و دفاعی دارای توان بالایی است که ترس و واهمه دشمن نیز به همین خاطر است.

وی به حملات موشکی حزب الله اشاره کرد و گفت: حزب الله در این عملیات اهداف زیادی از صهیونیست‌ها را نابود کرد و بنا به تأکید سید حسن نصرالله به اهداف خود نیز دست پیدا کرد، اما انتقام‌های بعدی هنوز باقی مانده و جمهوری اسلامی، انصارالله و مقاومت در منطقه سیلی سختی که باید بزنند را هنوز اجرایی نکرده‌اند.

دیدگاه شما