تازه های سایت

کد مطلب: 57004
4. شهريور 1403 - 7:19
مدیر حوزه علمیه نهاوند بیان کرد:
اربعین نماد وحدت و استکبارستیزی
مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: اجتماع میلیونی اربعین نمادی از وحدت و همدلی آزادگان جهان و نمادی از مبارزه با استکبار و ظلم حول محور و راه و روش امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو نهاوند گفت: در ایام اربعین میلیون‌ها انسان آزاده از سراسر دنیا در راه امام حسین(ع) قدم‌ می‌گذارند که پدیده بسیار مهمی است.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام از همه ترفندهای خود برای فراموشی قیام امام حسین(ع) در طول صدها سال گذشته استفاده کردند ولی امروز دنیا می‌بیند که اربعین به نمادی برای وحدت و همدلی ازادگان دنیا تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه نهاوند ادامه داد: در این اجتماع میلیونی علاوه بر شیعیان، اهل سنت، مسیحیان و دیگر ادیان حضور دارند که اتفاق بسیار بزرگی است.

وی بیان داشت: تاکنون چنین چیزی وجود نداشته است که همه آزادگان حول محور امام حسین(ع) اجتماع کنند ولی به برکت اربعین حسینی این مهم اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین مولوی گفت: راه و روش امام حسین(ع) مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان و گذشتن از همه هستی خود برای رسیدن به هدفی مقدس است و این ایثار سید الشهدا مورد اقبال و پذیرش آزادی‌خواهان دنیا قرار دارد.

وی بیان کرد: امروز دنیای استکبار و آمریکا و صهیونیست‌‌ها به عنوان سردمداران آن‌ها نماد ظلم و ستم در دنیا هستند و هرجا ستم و جنایتی است آنها شریک هستند.

مدیر حوزه علمیه نهاوند افزود: مردم مظلوم غزه امروز نماد مظلومیت هستند و مردم دنیا بر خلاف حکومت‌هایشان بر علیه صهیونیست‌ها تظاهرات می‌کنند و جنایت‌های آن‌ها را محکوم می‌کنند.

وی اظهار داشت: اربعین و راه امام‌ حسین(ع) به عنوان نماد مبارزه با ستمگران و ظالمان به الگویی برای مبارزان تبدیل شده است.

 حجت الاسلام والمسلمين مولوی ادامه داد: مردم‌ مظلوم غزه چندین‌ ماه است که از طرف صهیونیست‌ها تحت شدیدترین حملات قرار دارند ولی در اراده آنها برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خللی وارد نشده است.

وی بیان داشت: اربعین فرصت خوبی برای تشریح راه و روش امام حسین(ع) برای مقابله با ظلم و ظالم و حمایت از مظلوم است.

مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: امروز وظیفه داریم از مظلومان عالم حمایت و با ظالمان و ستمگران مقابله کنیم که این همان سیره و روش سید الشهدا (ع) است.

دیدگاه شما