تازه های سایت

کد مطلب: 57003
4. شهريور 1403 - 7:18
معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:
اربعین جلوه‌ای از عشق به مکتب مقاومت است
معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: مکتب حسینی نمادی از ایثار و مقاومت در‌ مقابل ظلم و حمایت از مظلوم است.

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو نهاوند گفت: پیاده‌روی میلیونی اربعین پدیده‌ای بی‌نظیر در دنیا است و جهانیان را حیرت زده کرده است.

وی افزود: مکتب و راه حسینی مردم را از سراسر جهان به کربلا جذب کرده است و همه حول محور امام‌ حسین(ع) عمل می‌کنند.

معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند اظهار داشت: استکبار جهانی با ابزارهای رسانه‌ای همواره سعی کرده که این اجتماع میلیونی را سانسور کند ولی حضور زائران با ملیت‌های مختلف در این مراسم‌ نشان‌دهنده این است که فرهنگ حسینی امروز در دنیا ترویج شده و گسترش یافته است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم قیام کرد و امروز نیز اگر می‌خواهیم حسینی باشیم و حسینی بمانیم‌ ما نیز باید از مظلومان دفاع کنیم.

کیانی بیان کرد: فلسطین نمادی از مظلومیت است و مردم‌ مقاوم غزه در‌ مقابل دشمن صهيونيستی ایستاده‌اند و با وجود هزاران شهید و زخمی ولی به یاری خدا پیروزی برای مظلومان است.

معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند بیان داشت: تنها راه پیروزی در مقابل ظالمان مقاومت و ایستادگی است و این راه مقدس را امام حسین(ع) به ما نشان داد.

وی گفت: وظیفه ما ادامه دادن و ترویج  فرهنگ حسینی در راستای مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم است.

کیانی ادامه داد: اجتماع بزرگ اربعین نشان زنده و پاینده بودن راه و مکتب حسینی است و ایثار و از خود گذشتگی امام حسین(ع) این مکتب مقدس را برای همیشه زنده نگه داشته است.

وی اظهار داشت: امروز مقاومت به تأسی از  مکتب امام حسین(ع) در مقابل دشمن صهيونيستی ایستاده است و به برکت ایثار رزمندگان، ضربه‌های زیادی بر دشمنان وارد کرده است.

معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و به یاری خدا پیروزی نهایی با مظلومان  عالم است.

دیدگاه شما