تازه های سایت

کد مطلب: 56970
31. مرداد 1403 - 8:51
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:
برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در نهاوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نهاوند از آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو نهاوند گفت: به رسم هر ساله مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور مردم متدین شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نهاوند این روزها افتخار دارد تا میزبان زائران عتبات عالیات باشد و مردم شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مسافران عبوری از شهرستان هستند.

حجت‌الاسلام گروسی افزود: حرکت و خدمت در مسیر امام حسین(ع) توفیق بسیار‌ والایی است که نصیب مردم شهرستان شده و امیدواریم همچنان به این‌ راه پر افتخار ادامه دهیم.

وی بیان کرد: امروز مردم‌ دنیا شکوه میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی‌ را دیده‌اند که مردم از کشورهای مختلف برای حضور در این اجتماع باشکوه خود را به عراق می‌رسانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: این اجتماع نماد وحدت و همدلی و زنده بودن راه امام حسین(ع) است و خوشا به سعادت کسانی که در این‌ مسیر قدم نهادند.

وی بیان کرد: شهروندانی که امسال توفیق زیارت در اربعین حسینی نصیب آن‌ها نشده است همزمان‌ با روز اربعین در مراسم پیاده‌روی جاماندگان شرکت‌ می‌کنند.

حجت‌الاسلام گروسی اظهار داشت: این مراسم صبح روز یکشنبه مصادف با روز اربعین حسینی از ساعت ۹ صبح از آستان‌ مطهر شاهزاده محمد (ع) به سمت گلزار شهدای باغ بهشت نهاوند انجام می‌شود.

وی بیان‌ کرد: در این‌ مراسم برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و عزاداری تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در‌ پایان گفت: با توجه به اینکه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم همواره در سراسر قیام امام حسین(ع) مشهود است در این‌ مراسم از جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه اعلام انزجار کرده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهد شد.

دیدگاه شما