تازه های سایت

کد مطلب: 56950
29. مرداد 1403 - 9:39
معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان از عملکرد بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند در راستای تکریم مادر و نوزاد در نشست شورای مدیران بیمارستان های استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در جلسه ی که با حضور مدیران ستادی دانشگاه و مدیران بیمارستانهای استان در سالن جلسات مرکز همایشهای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، از عملکرد و تلاشهای صورت گرفته  در بیمارستان علیمرادیان نهاوند تقدیر شد.

حمیدرضاسیف مدیر این بیمارستان  گفت؛ این مرکز درمانی در آخرین ارزیابی بیمارستان های دوستدار کودک با کسب درجه ممتاز  ۹۹/۷درصد بعنوان برترین بیمارستان استان انتخاب شد.

سیف به راه اندازی خانه تکریم مادر و نوزاد، راه اندازی و تجهیز سالن زایمان فیزیولوژیک، راه اندازی و تجهیز کتابخانه مرکزی ، بهسازی و تجهیز مهدکودک ، لکه گیری و ترمیم آسفالت محوطه با مشارکت شهرداری ، جانمایی و تجهیز نمازخانه جدید ، نصب و بهره برداری فیبرنوری.  ایجاد بوستان جوانی جمعیت ، راه اندازی سالن غذاخوری جهت همراهان و تجهیز ۴ تخت فیزیوتراپی در ۸ ماه گذشته اشاره کرد.

وی افژوذ: در این بازه زمانی بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان تخصیص برای خریدتجهیزات پزشکی مورد نیاز ، ۳/۵ میلیارد تومان جهت خرید و اورهال دستگاه های تاسیسات از جمله ۴ دستگاه هواساز ، ۱/۵ میلیارد تومان جهت  خرید ملزومات با مشارکت خیرین و تولیت بیمارستان و ۵ میلیارد کمک وزارتی برای خرید دیگ بخار و سختی گیر و چیلر تراکمی اختصاص و هزینه شده است .

سیف با بیان اینکه در ماه های آینده از سی تی اسکن جدید ۱۶ اسلایس این مرکز بهره برداری میشود گفت : برای خرید دستگاه ،ساخت و سربکوبی فضای فیزیکی و ملحقات دستگاه مذکور و پانسیون پرسنلی۲۰ میلیارد تومان هزینه گردیده است .

وی در ادامه از  برنامه های پیش رو به  پیگیری آموزشی شدن بیمارستان ، پیگیری افزایش فضای فیزیکی آی سی یو و افزایش ۶ تخت جدید آی سی یو و افزایش و تجهیز ۳ اتاق عمل دیگر اشاره کرد .

دیدگاه شما