تازه های سایت

کد مطلب: 56942
28. مرداد 1403 - 8:38

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با توجه به درخواست ها و گلایه های متعدد مردمی از مجموعه ترمینال نهاوند و همچنین نحوه بلیط فروشی شرکت های مسافربری، با پیگیری دفتر نماینده مردم نهاوند جلسه ای به میزبانی فرمانداری نهاوند با حضور مسئولین مربوطه تشکیل شد.

در این جلسه مصوباتی مطرح و اعلام شد

۱- مجموعه ترمینال نهاوند سریعاً نسبت به ساماندهی ارائه خدمات رفاهی ( فراهم کردن تهویه مناسب با استفاده از سیستم های سرمایشی_گرمایشی ، تعمیر و نوسازی سرویس های بهداشتی ، تامین روشنایی محوطه ترمینال در شب و ... ) اقدامات لازم را انجام دهد.

۲- شرکت های مسافربری طبق قانون باید ۵۰٪ ظرفیت بلیط های خود را در سامانه های مجاز اینترنتی در دسترس مسافران جهت خرید قرار دهند.

۳- شرکت های مسافربری به هیچ وجه حق الزام مسافران به پرداخت وجه نقدی جهت خرید بلیط را ندارند و باید از کارتخوان هایی که به اسم آن شرکت مسافربری ثبت شده استفاده کنند.

همچنین مقرر شد که در شهریور ماه مجدداً جلسه ای با حضور نماینده و فرماندار برگزار شود که به صورت دقیق تر مشکلات ناوگان مسافربری شهرستان از جمله : کاهش تعداد اتوبوس های برون شهری و ساماندهی و انتقال  تاکسی های خطی و شخصی به داخل ترمینال نهاوند بررسی گردد.

همچنین در آن جلسه نحوه عمل به مصوبات جلسه امروز دقیقاً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه شما