تازه های سایت

کد مطلب: 56937
28. مرداد 1403 - 8:29
خادمان زائران اربعین حسینی در نهاوند در حال آماده‌سازی موکب‌ها برای میزبانی از عاشقان و دلدادگان مکتب امام حسین (ع) هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در آستانه اربعین حسینی شور و حالی وصف‌نشدنی در بین خادمان و عاشقان امام حسین (ع) شکل‌گرفته است.
در گوشه و کنار مسیر عبور زائران حسینی موکب‌های مختلفی توسط خادمان و ارادتمندان به مکتب و راه و روش سیدالشهدا (ع) برپاشده است.
در شهرستان نهاوند هم که در مسیر عبور زائران اربعین به استان کرمانشاه و مناطق مرزی است روزبه‌روز تعداد زائران عبوری در حال افزایش است.
خادمان حسینی به‌صورت ۲۴ ساعته و با نیتی خالصانه در حال برپایی موکب‌های پذیرایی از زائران هستند.
جوانان مؤمن و باایمان نهاوند هرکدام گوشه‌ای از کار برپایی موکب‌ها را برعهده‌گرفته‌اند و با تلاش بیشتر برای آماده‌سازی زودتر موکب‌ها در حال کار هستند.
در شهرستان نهاوند هفت موکب مردمی برپا می‌شود و تا بعد از برگزاری مراسم اربعین به‌صورت ۲۴ ساعته هم پذیرایی و هم کار اسکان زائران را بر عهده‌دارند.
علاوه بر شهر نهاوند در شهر فیروزان نیز موکب‌هایی تدارک دیده‌شده که جوانان متدین بخش خزل زائران را پس از میزبانی رهسپار استان کرمانشاه می‌کنند.
در ادامه تصاویری از تلاش‌های جوانان نهاوندی برای برپایی موکب‌های پذیرایی و همچنین میزبانی از زائران اربعین حسینی در موکب‌های که تکمیل شده‌اند را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه شما