تازه های سایت

کد مطلب: 56932
27. مرداد 1403 - 7:26
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد:
کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها و افزایش ۱۸ درصدی کشفیات توسط پلیس شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ذبیح درویشی در نشست خبری با رسانه‌های شهرستان در محل ستاد انتظامی نهاوند گفت: احساس امنیت عمومی در جامعه به‌مراتب مهم‌تر از خود امنیت است.
وی اظهار داشت: آرامش روانی اقشار مختلف در تمامی جوامع مهم‌ترین زمینه برای هر نوع فعالیت فردی اجتماعی و سازمانی در بهبود وضعیت و دستیابی به اهداف است و اصحاب رسانه در این رابطه نقشی مهم دارند.
درویشی افزود: یکی از اساسی‌ترین نقش‌های خبرنگاران اقناع‌سازی در خصوص رویکرد و اقدامات کیفی، اهداف و مأموریت‌های فراجا و سایر دستگاه‌های امنیت آفرین به‌منظور ارتقا سطح مشارکت‌های درون جامعه و ایجاد ظرفیت‌های نوین و ایده‌آل مشارکتی دراین‌باره است.
 وی ادامه داد: اصحاب رسانه در ایجاد ظرفیت‌های ایده آل مشارکتی نقش اساسی دارند.
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود برخی از اقدامات اساسی پلیس شهرستان در حوزه‌های مختلف ازجمله مواد مخدر، کالای قاچاق، فضای مجازی و دیگر اقدامات در راستای پیشگیری از سرقت، برخورد با اوباش و برهم زنندگان امنیت شهروندان برخورد با راکبین متخلف و مزاحم را به‌صورت آماری ارائه کرد.
 وی توجه ویژه به مقوله پیشگیری از سرقت در شهرستان و تلاش پلیس برای تحقق این امر را یکی از برنامه‌ها در راستای رضایت‌مندی شهروندان عنوان و کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها و افزایش ۱۸ درصدی کشف از ابتدای سال جاری در مقایسه با سال قبل را نشان از عزم راسخ پلیس در این موضوع عنوان کرد.
درویشی در پایان این نشست برنامه‌های آتی پلیس شهرستان در حوزه‌های مختلف مأموریتی را تبیین و به سؤال‌های خبرنگاران حاضر پاسخ داد.

دیدگاه شما