تازه های سایت

کد مطلب: 56928
27. مرداد 1403 - 6:46
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم آقای میدری با توانمندی، دانش و تجربیات کاری خود بتوانند در صورت انتخاب خدمت رسانی شایسته ای به مردم داشته باشند و خواسته‌های آنان را جامه عمل بپوشانند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری درباره گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: آقای میدری طی دو جلسه اخیری که در مجلس حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند، مشخص شد که فردی اهل دانش و متخصص و توانمند هستند که برای سکانداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می توان به ایشان اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه آقای میدری به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی توانمند، باانگیزه، دارای تجارب ارزشمند و متخصص است، افزود: برای وزرا نکته مهم تعهد کاری و نیز اهمیت داشتن خدمت رسانی به مردم است. اگر این دو مهم در وجود هر یک از وزرای پیشنهادی موجود باشد، مسلما در جلب رای اعتماد نمایندگان موفق خواهند بود.

نماینده نهاوند در مجلس  شورای اسلامی گفت: امیدواریم آقای میدری با توانمندی، دانش و تجربیات کاری خود بتوانند در صورت انتخاب خدمت رسانی شایسته ای به مردم داشته باشند و خواسته‌های آنان را جامه عمل بپوشانند.

نثاری خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری خصوصی و تقویت مشاغل خانوادگی و سامان دادن به کسب و کار خانگی از برنامه های اقای میدری معرفی شد که نکات قابل توجهی هستند.

وی گفت: ایشان در حوزه شستا نیز عقیده دارند که باید نقش مدیریتی سازمان حذف شود و فقط سهامداران باشند و تا جای ممکن در حال حاضر تمام مسائل وزارتخانه معطوف به بنگاه داری و شستا شده است، این نگاهها ارزشمند است و امیدواریم ایشان با چنین نگاهها و برنامه مدون و تخصصی که دارند بتوانند موفق به جذب رای اعتماد وزرا شوند.

دیدگاه شما