تازه های سایت

کد مطلب: 56902
23. مرداد 1403 - 7:47
شهردار نهاوند، گفت: برنامه ریزی شهرداری طی دوره مدیریت جدید بر مبنای استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توسعه کهن شهر نهاوند با وجود منابع غنی و امکانات موجود در دستور کار بوده و زیرساختهای این مهم برنامه ریزی شده و طعم این خدمت را همشهریان با ایجاد خدمات قبلی و احداث پارک ها، بازگشایی واحداث معابر جدید احساس کرده اند و برنامه هایی بزرگتر جهت توسعه در شهر انجام گرفته که انشاالله شاهد خروج نهاوند از بن بست باشیم. 

یوسفی نوید گفت: برنامه ریزی شهرداری طی دوره مدیریت جدید بر مبنای استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است و بر همین اساس تاکنون با راه اندازی واحد های جدید و فعال کردن کارگاه ها و استفاده از منابع در راستای مدیریت صحیح شاهد به ثمر نشستن این اقدامات خواهیم بود. 

وی بیان کرد: با وجود کارخانه آسفالت شهرداری که تعمیر و بروزرسانی آن در ابتدای سال انجام گرفت، نیاز به مصالح اولیه از جمله قیر و شن و ماسه و… نیز در اولویت قرار گرفت، قیر اختصاص یافته با پیگیری های مستمر هم اکنون نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده و ذخیره استخرهای قیر تکمیل است و تا یکماه آینده نیز جشن پایان آسفالت معابر را خواهیم گرفت. 

 
شهردار نهاوند ادامه داد: برای دومین سال در شهرداری نهاوند تمام حجم آسفالت معابر در کارخانه شهرداری نهاوند تولید شد و تمام مصالح تولید آسفالت نیز از انفجار معدن شهرداری تهیه و اجرا گردید که رکورد تولید و پخش آسفالت را به همراه داشت و تهیه مصالح سنگ شکن و کارگاه های تولیدی شهرداری با این انفجار به صورت کامل برطرف شده و صرفه جویی هزینه را برای شهر به دنبال دارد. 
 
وی افزود: معدن شهرداری نهاوند از جمله منابع درآمدی شهرداری بوده که در دوره مدیریت جدید با اخذ مجوز، انفجار نیز در این معدن با موفقیت انجام گرفت.

دیدگاه شما