تازه های سایت

کد مطلب: 56900
23. مرداد 1403 - 7:43
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: کار خبر و خبررسانی، کار فتح قلب‌ها است و خبرنگاران ارتش فرهنگی هستند و کار آنها این است که قلب و اندیشه مخاطب را فتح کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام محمد کولیوند در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان نهاوند اظهار کرد: کار خبر و خبررسانی، کار فتح قلب‌ها است و خبرنگاران ارتش فرهنگی هستند و کار آنها این است که قلب و اندیشه مخاطب را فتح کند و اگر توانستید این کار را انجام دهید پیروز میدان هستید.

وی افزود: ارتش فرهنگی یعنی تک تک شما در آینده ایران به عنوان یک خبرنگار نقش خواهید داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: کار خبرنگاری مساوی است با کار فرشتگان، این یعنی یک خبرنگار که در عالم هستی کار خبری انجام می‌دهد و در مسیر حق و حقیقت خبری را منتشر می‌کند در کنار فرشتگان و دوشادوش فرشتگان الهی این کار را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه کار خبر و خبررسانی ریشه در انتقال پیام وحی جبرائیل امین دارد، افزود: اگر وارد کار خبرنگاری می‌شوید با این ذهنیت ورود پیدا کنید که کار شما مقدس است و شما همکار جبرائیل امین هستید.

کولیوند تصریح کرد: کاری که با آن روبرو هستید کار عقل و اندیشه است یعنی شما باید خردمندانه و اندیشمندانه محتوایی را به مخاطب خود منتقل کنید که این محتوا اثرگذار باشد و ذهن، روح، فکر و جان مخاطبتان تحت تأثیر قرار گیرد، یعنی هرچه در قلب‌ها وجود دارد آن را شما به مغز مخاطب منتقل کنید و باید عقل و اندیشه را به منبع لایزال الهی متصل کنید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتفاقات بسیاری در سطح جهان در حال شکل گرفتن است، بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره صرفاً این نیست که یک دوره خبرنویسی گذرانده شود، دوره‌های بعدی هم هستند و با برگزاری این دوره‌ها استعدادها شناسایی و در اختیار روابط عمومی ناحیه قرار خواهند گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: هدف این است که یک ارتش فرهنگی و کار خبرنگاری در محدوده فکری ما به وجود بیاید تا اگر دشمن تک زد ما پاتک بزنیم .

وی با بیان اینکه یک خبر می‌تواند کشوری را بهم بریزد، اظهار کرد: کار خبرنگاری کار سخت و سنگینی است و نیاز به عشق و علاقه دارد و اگر به نظام و انقلاب علاقه‌مند هستید باید پای کار باشید چراکه از این به بعد کار شما سخت‌تر خواهد بود و با اخبارتان شبانه روز باید به دشمن پاتک بزنید، پس در این راه سختی که پیش رو داریم نیازمند یک ارتش فرهنگی بزرگ و کارآزموده داریم.

دیدگاه شما