تازه های سایت

کد مطلب: 56894
22. مرداد 1403 - 7:58
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:
بانوان بسکتبالیست و دوچرخه‌سوار نهاوندی در راه تیم‌ملی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از دعوت پنج بانوی بسکتبالیست و دختر دوچرخه‌سوار این شهرستان به اردوهای تیم‌ملی خبر داد.

مسعود علی‌بخشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری «گرو نهاوند » گفت: در روزهای اخیر بانوان ورزشکار و پرافتخار نهاوند در میدان‌های مختلف خوش درخشیدند و به اردوهای تیم‌ملی راه یافتند.

وی اظهار داشت: در این راستا مسابقات دوچرخه‌سواری نوجوانان دختر قهرمانی منطقه چهار کشور با حضور استان‌های همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، خوزستان و مرکزی به میزبانی همدان برگزار شد.

علی‌بخشی افزود: در این رقابت‌ها خانم سلما سیف قهرمان نوجوان نهاوندی درقالب تیم استان همدان موفق به کسب چندین مقام‌ و مدال شد.

وی ادامه داد: این ورزشکار نهاوندی در ماده دو کیلومتر کورسی و کراس کانتری کوهستان مقام اول و در ماده ۵۰۰ مترسرعت کورسی مقام دوم را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: همچنین در ماده دور حذفی کورسی استقامت این ورزشکار علی‌رغم حادثه زمین خوردن مقام دوم را برای استان به ارمغان آورد و در پایان در مجموع امتیازی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی اظهار داشت: در پایان این مسابقات خانم سلما سیف قهرمان آینده‌دار دوچرخه‌سواری با کسب عناوین فوق به اردوی تیم‌ملی نوجوانان دعوت شد.

علی‌بخشی در ادامه از دعوت بسکتبالیست‌های نوجوان نهاوندی به اردوی استعدادیابی تیم ملی خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: از سوی فدراسیون بسکتبال حوریا حسینی، تینا چاواری، نازنین فاطمه دارایی، نرگس آوند و راضیه رستم‌دخت به اردوی مستعدان تیم ملی برای سال۲۰۳۰ دعوت شدند.

وی در پایان ورزش بسکتبالیست بانوان را از جمله رشته‌های موفق شهرستان عنوان کرد و از زحمات خانم‌ها مرضیه گرایی و فائزه قپانوری مربیان این ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه شما