تازه های سایت

کد مطلب: 56850
17. مرداد 1403 - 7:52
نماینده مردم‌ نهاوند در‌ مجلس گفت: شهرستان نهاوند‌ به نسبت قدمتی که دارد توسعه نیافته و مدیران برای حل مشکلات مردم باید به دنبال جذب اعتبارات باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند در محل فرمانداری این شهر گفت: بازی های سیاسی و حزب و جناح دکانی برای افرادی است که به فکر منافع شخصی هستند باید فکر مردم و خدمت به آنها باشیم.

وی اظهار داشت: تأسف میخورم برای نهاوند با قدمت هفت هزار و ۵۰۰ سال سابقه و فرهنگ و تمدن زیاد و با این همه کاستی و کمبود چون در کشور شهرهایی هستند با سابقه ۱۵ سال که نهاوند در ۵۰ سال آینده هم به آنها نمی‌رسد.

نثاری افزود: مدیون مردم هستیم و باید تمام توان را برای خدمت صادقانه به مردم به کار بگیریم و باید با احترام با مردم بزرگوار رفتار کرد و اگر کاری هم نمیشود انجام داد ولی با مردم درست برخورد کرد.

وی گفت: نهاوند از توسعه عقب افتاده است و در این شرایط نباید به کارهای جناحی و حزبی و گروهی پرداخت.

نماینده مردم‌ نهاوند در مجلس اظهار داشت: کارهای نمایشی فایده‌ای ندارد و مردم دنبال تغییر مثبت و انجام کار به نحوه احسنت هستند.

نثاری افزود: باید منیت‌ها را کنار گذاشت و فقط برای مردم کار کرد و مشکلات شهروندان را حل کرد.

وی بیان کرد: سهم شهرستان از اعتبارات ملی بسیار ناچیز است، بنابراین مدیران باید برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند.

نماینده مردم نهاوند از مدیران دستگاه‌های شهرستان خواست، فقط به اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی و تملک دارایی بسنده نکنند و برای اعتبارات ملی به صورت جدی پیگیری داشته باشند.

وی ادامه داد: هر یک از دستگاه های اجرایی باید برنامه جذب و پیش‌بینی اعتبارات خود را از محل استانی و وزارتخانه‌ پیگیری داشته باشند.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: مجموع اعتبارات شهرستان یک هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال برای پروژه‌های موردنظر است که توزیع آن در نشست‌های پیش کمیته‌ای انجام شده است.

وی افزود: این رقم جمع اعتبارات شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۳ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و‌ گاز است.

احمدوند اظهار داشت: از این‌ مبلغ ۳٠ میلیارد تومان آن سهم نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بین ۲۴ فصل و ۶۵ برنامه در قالب ۲٠۶ پروژه بین ۴۱ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است که نسبت سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

دیدگاه شما