تازه های سایت

کد مطلب: 56824
13. مرداد 1403 - 7:40
رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: در شهرک امیر کبیر توسط بنیاد مسکن خاک های اضافه برداشت تا متقاضیان نسبت به احداث مسکن اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی جلالوند گفت: حسب مصوبات شورای مسکن، برداشت خاک های مازاد در این شهرک توسط بنیاد مسکن، شروع شد تا زمین مسطح تحویل متقاضیان شود و دیگر بهانه ای برای شروع بکار برای متقاضیان باقی نماند.

وی بیان کرد: با انجام عملیات خاکبرداری و مسطح شدن زمین متقاضیان  گروه ساخت نهضت ملی مسکن در شهرک امیرکبیر نهاونده جهت تهیه نقشه و پروانه ساخت اقدام کنند.

جلالوند افزود:عملیات احداث مسکن توسط متقاضیان باید شروع شود چون در حال حاضر این پروژه پیشرفتی ندارد و این یعنی اکثرا متقاضیان نیازمند مسکن نمی باشند.

وی تاکید کرد: اگر متقاضیان اقدام به شروع ساخت نکنند، مطابق قانون زمین ها از آنان پس گرفته می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند اظهار کرد: تعدادی از متقاضیان زمین ها را فروخته اند، که این معاملات باطل است و اگر مشخص شود  بنگاهی این معامله را انجام داده متخلف و مطابق قانون  فعالیت آن ممنوع و پروانه آن لغو خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نهضت اجرای آسفالت در روستاهای شهرستان نهاوند همچنان ادامه دارد.

جلالوند بیان کرد: با حضور تکلو بخشدار بخش خزل، سیف ناظر پروژه و شورا و دهیار از  اجرای آسفالت معابر روستای فارسبان بازدید شد.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند در این بازدید اظهار داشت: بیش از ۱۱۰۰۰ مترمربع  از معابر این روستا در این فاز مورد بهسازی قرار گرفته است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار پیش بینی شده که نماینده محترم نهاوند آقای  نثاری پیگیر هستند در فاز بعدی تمامی معابر باقی مانده روستای زیبای فارسبان آسفالت خواهد شد.

دیدگاه شما