تازه های سایت

کد مطلب: 56818
12. مرداد 1403 - 14:03
امام جمعه موقت نهاوند گفت: دشمنان فکر می‌کنند با رفتن یک نفر حرکت مقاومت اسلامی متوقف می‌شود ولی این‌گونه نیست چون درگذشته هم فرماندهان مقاومت به شهادت رسیدند ولی راه مقاومت تا نابودی رزیم منحوس صهیونیستی باقدرت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس مولوی امام‌جمعه موقت نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور جدید داریم و همه مردم و مسئولان باید به وی کمک کنیم تا موفق شود.
وی اظهار داشت: کمک ما هم پیشنهاد خوب و انتقاد سازنده و تشویق برای اجرای کارهای خوب است و وظیفه ما حمایت و کمک است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مولوی افزود: برای انتخاب وزرا هم دولت و هم مجلس توجه کنند و مسئولانی انتخاب و معرفی کنند که همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ امین، صادق، متدین و از بن دندان معتقد به‌نظام اسلامی و باایمان و امید به آینده داشته و پاک دست باشد و مجلس با این معیارها این افراد را بررسی کند.
وی ادامه داد: اولویت دادن به مسائل اقتصادی دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب به مسئولان بود که فوریت و نیاز امروز کشور توجه و اهمیت دادن به این موضوع است.
امام‌جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: شهادت مجاهد بزرگ جهان اسلام شهید اسماعیل هنیه دیگر موضوع مهم این روزها است و این شخصیت برجسته و مبارز چندین سال است که دنبال شهادت بود.
وی ادامه داد: زبونی و ذلت از ویژگی صهیونیست‌ها است و مردم دنیا دیدند این رژیم هر جنایتی را بتواند انجام می‌دهد و خوشا به حال شهید هنیه که به شهادت رسید و به فرزندان و رزمندگان شهید مقاومت پیوست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مولوی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای شهید هنیه اشاره کرد و اظهار داشت: خونخواهی او را حق مسلم خود می‌دانیم و سربازان گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب نشان دادند به فرامین ایشان عمل خواهند کرد و وعده الهی و نابودی این رژیم جنایتکار را محقق می‌کنند.
وی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کنند با رفتن یک نفر حرکت مقاومت اسلامی متوقف می‌شود ولی این‌گونه نیست چون درگذشته هم فرماندهان مقاومت به شهادت رسیدند ولی راه مقاومت تا نابودی رزیم منحوس صهیونیستی باقدرت ادامه دارد همان‌طور که راه امام حسین (ع) با شهادت ایشان پایان نیافت و امروز این راه مقدس ادامه دارد.
امام‌جمعه موقت نهاوند در بخش پایانی خطبه‌ها به هفته خبرنگار اشاره کرد و عنوان کرد: یاد شهید صارمی و شهدای رسانه شهرستان را گرامی می‌داریم و امیدواریم اصحاب رسانه در این وظیفه مهم موفق شوند چون دشمنان به‌وسیله ابزارهای رسانه‌ای به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و شبهه افکنی و ایجاد ناامیدی در کشور هستند.
وی گفت: در شهرستان خبرنگاران انقلابی و خوبی داریم و با توجه به هجمه دشمنان باید محاصره تبلیغاتی علیه انقلاب اسلامی شکسته شود و امیدآفرینی و اقدامات و پیشرفت‌های کشور به دنیا نشان داده شود.

دیدگاه شما