تازه های سایت

کد مطلب: 56817
12. مرداد 1403 - 14:02
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: شهادت مجاهد فی سبیل‌الله شهید اسماعیل هنیه که در راه مبارزه برای ازادی قدس مجاهدت می‌کرد سخت و سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: راه مقاومت تا پیروزی نهایی به خواست خدا ادامه دارد.

وی افزود: شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس برای همه آزادی‌خواهان جهان خصوصاً ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و ملت بزرگ ایران غم بزرگی است.

نثاری با تسلیت شهادت شهید هنیه به مقام معظم رهبری اظهار داشت: فقدان مرد بزرگی که زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی نمود و در این مسیر، فرزندان و اعضای خانواده اش را تقدیم کرد، سخت و سنگین است.

وی گفت: جنایت‌های دَدمنشانه رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی‌رحمانه زنان، مردان و کودکان بی گناه مهر تأییدی بر موضع ضعف و انزوای آنها است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: قطعاً به یاری خداوند، خون به ناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین و شهیدان این راه مقدس کاخ‌های پوشالی و عنکبوتی آن رژیم فاسد را ویران خواهد کرد.

دیدگاه شما