تازه های سایت

کد مطلب: 56812
12. مرداد 1403 - 13:55
امام‌ جمعه موقت نهاوند:
مسیر مقاومت با قدرت ادامه دارد
امام جمعه موقت نهاوند گفت: تا نابودی رژیم صهیونیستی مسیر و راه و روش محور مقاومت در‌ منطقه با قدرت تداوم دارد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری « گرو نهاوند»، با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: راه مقاومت متوقف شدنی نیست و به یاری خدا مقاومت روز به روز قوی‌تر در مقابل دشمنان می‌ایستد.

وی اظهار داشت: شهادت پاداش مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و نتیجه عمل آن‌ها است و راه سرخ شهادت همچنان ادامه دارد و این مسیر آرزوی رهبران و مبارزان مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین مولوی افزود: مظلومان پیروز نهایی هستند و جبهه حق بر ظلم پیروز خواهد شد و مسیر و راه مقاومت نیز تا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در گذشته نیز فرماندهان‌ مقاومت به شهادت رسیده‌اند و جانشین‌های آن‌ها راه حق را با صلابت ادامه دادند و راه شهید هنیه نیز تداوم خواهد یافت.

امام‌ جمعه موقت نهاوند گفت: در‌ مسیر پیروزی نهایی این حوادث و شهادت‌ها اتفاق خواهد افتاد ولی راه مبارزه با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و این شهادت‌ها مقدمه پیروزی و نصرت هستند.

وی ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه از مبارزان شاخص فلسطین بود که سوابق درخشان و پرباری داشت و سرانجام به فرزندان شهیدش که توسط صهیونیست‌‌ها در غزه به شهادت رسیدند، ملحق شد.

حجت الاسلام والمسلمین مولوی افزود: شهید هنیه شخصیتی مبارز و مصمم بود که در راه آزادی قدس شریف خانواده و پسرانش نیز به شهادت رسیدند و این شهادت‌ها ملت‌های مقاومت را برای پیروزی مصمم‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: محور مقاومت امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر و با صلابت‌تر است و تا پیروزی نهایی با قدرت به سمت اهدافش حرکت می‌کند.

امام جمعه موقت نهاوند در پایان گفت: خون شهیدانی چون شهید هنیه و فرماندهان مقاومت بذرهای مقاومت را در دل‌های جوانان، رزمندگان و آزادی‌خواهان در راه‌ مقابله با ظلم و استکبار می‌رویاند.

دیدگاه شما