تازه های سایت

کد مطلب: 56803
10. مرداد 1403 - 7:53
در پی درخواست‌های باغداران از نیروی انتظامی اعلام شد؛
ممنوعیت خریدوفروش گردو در نهاوند تا پایان شهریور
خریدوفروش گردو تا پایان شهریورماه در شهرستان نهاوند ممنوع و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فصل برداشت گردو که فرامی‌رسد کشاورزان و باغداران نهاوند دغدغه سرقت و برداشت زودتر از موعد محصول خود رادارند و از مسئولان درخواست دارند تا نسبت به این مورد فکری بکنند.

باغداران نهاوند خواستار برخورد با سارقانی هستند که اقدام به چیدن و فروختن گردوی آن‌ها می‌کنند و باقیمت پایین‌تر به مال‌خرها می‌فروشند.

نیروی انتظامی نهاوند هم در این خصوص اعلام کرده است؛ با توجه به مراجعات متعدد کشاورزان و باغداران عزیز و زحمتکش و در راستای پیشگیری از سرقت از باغات گردو، برابر دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند خریدوفروش گردو تا پایان شهریور ممنوع است.

کسانی که قبل از تاریخ ذکرشده اقدام به خریدوفروش گردو و یا اقدام به خرید اموال (گردوهای) مسروقه نمایند پرونده قضایی تشکیل و برابر قانون برخورد خواهد شد.

باغدارانی هم که قبل از تاریخ ذکرشده قصد برداشت و فروش محصول خود رادارند می‌بایست با اخذ مجوز از کلانتری یا پاسگاه محل خود این کار را انجام دهند.

شهروندان عزیز هم در صورت مشاهده مغازه، انبار یا منازلی که قبل از پایان شهریور اقدام به خرید و جمع‌آوری گردو می‌کنند، مراتب را سریعاً به کلانتری و پاسگاه محل اطلاع دهند تا ضمن برخورد، مکان‌های جمع‌آوری گردو پلمپ شوند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما