تازه های سایت

کد مطلب: 56793
9. مرداد 1403 - 6:28
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امروز در سراسر استان همدان شاهد کاهش دمای موقت بین ۲ تا سه درجه‌ هستیم، گفت: این کاهش دمای موقت با توجه به جریان باد است و از آنجایی که در مناطقی از نوار ساحلی کشور بارندگی وجود دارد، کمی هوای استان خنک‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه روز گذشته روز به نسبت گرمی را در نقاط مختلف استان شاهد بودیم، گفت: در همدان دمای هوا ۳۹ درجه سلسیوس بود.

وی با اشاره به روز گذشته بیشتر دمای هوا در شهرستان فامنین با ۴۱ درجه سلسیوس ثبت شد، افزود: امروز در سراسر استان شاهد کاهش دمای ۲ تا سه درجه‌ای هستیم.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: در ساعاتی از بعدازظهر سرعت وزش باد و پدیده غبار همراه با رشد ابر در آسمان پیش‌بینی می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه بیشتر ابرناکی‌ها و وزش باد در منطقه شرقی استان همدان رخ می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به جریان باد کاهش دما را داریم و از آنجایی که در مناطقی از نوار ساحلی کشور بارندگی وجود دارد، کمی هوای استان خنک‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش رطوبت احتمال بارش پراکنده در مناطق شرقی و شمال شرقی استان وجود دارد، گفت: البته این بارش قابل توجه نیست و در حد پراکنده است.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از فردا وضعیت دمایی استان طبیعی شده، دمای روزانه بین ۳۷ تا ۳۸ درجه سلسیوس خواهد بود و کاهش دما صرفا مختص امروز است.

زاهدی در پایان افزود: گرم‌ترین روز این ایام در استان همدان، روز گذشته بود.

دیدگاه شما