تازه های سایت

کد مطلب: 56762
4. مرداد 1403 - 7:47
مسئول بسیج رسانه استان همدان در جمع خبرنگاران نهاوند:
کارکرد رسانه ایجاد وحدت و امیدآفرینی است
مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: ایجاد وحدت و همدلی در کنار مطالبه گری و امیدآفرینی از وظایف و کارکردهای رسانه است که باید موردتوجه اصحاب رسانه باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ناصر قوامی در دیدار با اصحاب رسانه نهاوند گفت: ایجاد وحدت رسانه‌ای و مطالبه گری کار بسیج رسانه است.
وی اظهار داشت: هر جا نیاز به وحدت باشد بسیج رسانه حضور فعال دارد چون با وحدت است که می‌توان موفق بود.
مسئول بسیج رسانه استان همدان در ادامه به اهمیت سواد رسانه اشاره کرد و افزود: با داشتن آگاهی و دانش رسانه‌ای می‌توان کار را پیش برد.
وی بیان داشت: اولویت‌های بسیج رسانه ایجاد وحدت و همدلی و ایجاد امید در جامعه است و نقد و مطالبه گری منصفانه و عادلانه را کارکرد رسانه می‌داند.
قوامی ادامه داد: مطالبه گری رسانه‌ها باید به نفع مردم باشد و موجب رفع مشکلات مردم می‌شود و وظیفه ما مسئله محوری است و می‌توان بابیان مشکل و پیگیری به حل شدن مسئله کمک کرد.
وی اظهار داشت: مشکلات شهرستان را فارغ از نگاه سیاسی رسانه به‌صورت مسئله محور حل بیان و حل کنید و باید برای حل مشکل مردم همه رسانه‌ها کنار هم جمع شوند.
مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: رسانه‌ها باید به نفع مردم کار کنند و ذات رسانه مطالبه گری است و موضوع اخلاق در رسانه هم بسیار مهم است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به جام رسانه‌ای امید اشاره کرد و افزود: اگر تمایل در شهرستان‌ها باشد می‌توان جام رسانه‌ای امید را با رویکرد امیدآفرینی در جامعه را در شهرستان‌ها برگزار کرد.
قوامی اظهار داشت: رسانه‌ها در موضوعات مختلف می‌توانند منشأ اثر باشند و خبرنگاران شهرستان قلم‌های قوی و مطالبه‌گرانه ای دارند که می‌تواند به نفع مردم و حل مشکلات بیانجامد.

دیدگاه شما