تازه های سایت

کد مطلب: 56752
3. مرداد 1403 - 7:32
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان گفت: ساختمان نیمه‌کاره آموزش و پرورش نهاوند بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف است و زیرساخت‌های آن به تاراج رفته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید شیرازیانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: زمین سه‌هزار متری این پروژه در پرتراکم‌ترین منطقه شهر نهاوند قرار دارد و بیش از ۱۵سال است که بلاتکلیف و زیرساخت‌های آن به تاراج رفته است.
وی ادامه داد: این پروژه حدود سه سال است بدون اعتبار هم مانده است و پنج میلیارد از محل اعتبارات ملی و پیش‌بینی پنج میلیارد تومان هم از محل اعتبارات نفت برای این پروژه ابلاغ شده که هنوز اعتباری تخصیص داده نشده است.
شیرازیانی یادآور شد: پروژه با وجود اعلام تغییر کاربری و اعلام به شورای آموزش و پرورش استان فعلا معلق مانده و هنوز قطعی نشده و کمیسیون ماده ۵ آن مبنی بر تغییر کاربری از اداری به آموزشی و از سرگیری اقدامات کارشناسی و ... فعلا بی‌نتیجه مانده است.
وی خواستار مصوبه شدن پروژه ساختمان آموزش و پرورش در این جلسه شد و تاکید کرد: در تلاش برای نصب در و پنجره و حفاظ برای این ساختمان هستیم تا از مواردی از جمله رخداد موارد اجتماعی که عنوان می‌شود، جلوگیری شود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: موضوع بهسازی، نوسازی و تجهیز مدارس استان به جدیت در حال پیگیری است که بر همین اساس از ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبارات استان ۴۷۱ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده که سهم شهرستان نهاوند ۴۱ میلیارد تومان است که بیش از ۲۶ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده که کافی نیست و نمی‌توان پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان را تکمیل کرد.

دیدگاه شما