تازه های سایت

کد مطلب: 56725
31. تير 1403 - 8:45
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:
ستاد اوقات فراغت شهرستان نهاوند به فراموشی سپرده شده است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند، گفت: در اولین فرصت ستاد اوقات فراغت شهرستان تشکیل شود، متأسفانه ستاد اوقات فراغت شهرستان به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، گفت: تا روزی که مسئولیت داریم خادم مردم هستیم و وظیفه داریم که برای مردم خدمات رسانی کنیم و هیچگونه کوتاهی از مدیران در انجام وظایفشان پذیرفته نیست و باید تمام توان و تلاشمان را بگذاریم تا اگر خللی وجود دارد برطرف شود و راه برای مدیران بعدی هموار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد اوقات فراغت در شهرستان بیان داشت : در اولین فرصت ستاد اوقات فراغت شهرستان تشکیل شود، متأسفانه ستاد اوقات فراغت شهرستان به فراموشی سپرده شده است. 
 
وی افزود: این ستاد باید تشکیل شده و سپس عملکرد اعضای ستاد اوقات فراغت را ارزیابی کنیدو از دستگاه هایی که بیشترین همکاری ها را داشته اند، تجلیل نمائید.
 
کیانی در ادامه اظهار داشت: کانون های پرورش فکری ظرفیت های بسیار خوبی برای شهرستان هستند از این ظرفیت های مهم استفاده نمائید.
 
وی افزود : بخشداران هم پای کار باشند و از ظرفیت اوقات فراغت در روستاها استفاده کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند بیان داشت: ضرورت دارد یک پایگاه فرهنگی در تفرجگاه‌ها ایجاد شود و اوقات فراغت را رواج دهید و این ظرفیتی که در شهرستان مغفول مانده اند را رواج دهید و از داشته هایی که داریم برای اوقات فراغت، نوجوانان‌ و جوانان استفاده کنیم.
 
کیانی از تکمیل استخر شهرک طالقانی خبر داد و گفت: استخر شهرک طالقانی که سالهاست نیمه کاره رها شده بود امسال با همکاری نماینده مردم نهاوند و مجموعه ی فرمانداری و ورزش و جوانان در هفته دولت در صورت تجهیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: در روزهای پایانی دولت سیزدهم تمام توان و تلاشمان را به بکار میبریم تا کارها را به سرانجام برسانیم ، ما هرجا باشیم سرباز نظام هستیم و وظیفه داریم که کارمان را درست انجام دهیم و به مردم خدمات رسانی کنیم.

دیدگاه شما