تازه های سایت

کد مطلب: 56722
31. تير 1403 - 8:39
فرماندار نهاوند، گفت: با گذشت دوسال از شروع عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در نهاوند، روند اجرایی آن مطلوب نیست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه شورای مسکن شهرستان با بیان اینکه مسکن ملی برای دولت و خانه دار شدن مردم بسیار مهم است و باتوجه به شرایط موجود در شهرستان، شهرک امیرکبیر باهدف صرف کمترین هزینه در کمترین زمان در دو سال پیش کلنگ زنی شد اما موانع سبب شد تا آن طور که تصور می شد پیش نرود.

 احمدوند با تاکید بر اجرای مصوبات این نشست،تاکید کرد؛ پس از حدود دو سال از کلنگ زنی پروژه، فرصت سوزی جایز نیست و باید با اقدام جهادی مدیران،جبران شود و مردم هزینه کرده اند و کمک کنیم کار زمین نماند.
 
وی با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم بود بیان داشت: مدیران ادارات متولی بایستی روند اجرای طرح ملی مسکن را به عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال شود.
 
ضرغام احمدوند اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن از پروژه‌های مهم است که برای اجرای این پروژه همه باید کمک کنیم تا اقداماتی که در این بخش توسط دولت انجام شده به نتیجه برسد و در هفته دولت امسال باید در شهرستان تعدادی از این پروژه‌ها بهره‌برداری برسند.
 
وی اضافه کرد: برای حل مشکلات پروژه مسکن در شهرستان بعد از دو سال ، وقفه جایز نیست و از بانک‌ها، شهرداری، ادارات خدمات‌رسان تقاضا داریم با همکاری و هماهنگی کمک کنند تا این مشکلات مرتفع شود و مشکلاتی که در شهرستان قابل‌حل نیست را از طریق مکاتبات با استان پیگیری کنند.
 
وی با اشاره به جانمایی زمین در راستای حمایت از فرزندآوری و طرح جوانی جمعیت نیز، گفت: دستگاه‌های متولی در این زمینه نقشه لازم را تهیه تا هرچه سریع‌تر روند الحاق آن انجام شود.
 
وی خواستار تسریع در تکمیل طرح ملی مسکن که شعار اصلی دولت است شد و پیگیری جدی برای تحقق این مسئله را به مدیران ذیربط تاکید کرد زیرا موضوع مسکن اولویت و دغدغه اصلی خانواده ها است.

دیدگاه شما