تازه های سایت

کد مطلب: 56708
29. تير 1403 - 14:22
امام جمعه نهاوند بر لزوم حفط وحدت و کمک به دولت منتخب برای تحقق ایران قوی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: به فرموده امام راحل مقابله با استکبار همیشگی است و تا جنگ حق و باطل وجود دارد دشمنی استکبار با ما هم تمامی ندارد.

وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امید است رفتارهای رقابتی در دوران تبلیغات انتخاباتی به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و الان رقابت‌های انتخاباتی گذشته و زمان همدلی است.

امام جمعه نهاوند افزود: الان باید دست در دست همه دهیم و دولت منتخب را کمک کنیم و همه مطیع ولایت باشیم و خودمان را مسئول بدانیم.

وی ادامه داد: حفظ وحدت از ضروریات است تا کارها و خدمت به مردم انجام شود و منظور از وحدت یعنی همه تحت هدایت‌های ولایت فقیه برای پیشرفت کشور به همدیگر کمک کنیم و از دشمن غفلت نکنیم.

حجت الاسلام‌ والمسلمین مغیثی ادامه دارد: ایران قوی باید در همه عرصه‌ها پیشرفت کند و قوی شود و مانند مسائل دفاعی در همه عرصه‌ها به جایی برسیم که دشمن قدرت تعرض نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: کشتار بی‌وقفه زنان و کودکان در غزه در سکوت سردمداران دنیا ادامه دارد و باید تشکر کرد از ملت مقاوم یمن که مردانه و شجاعانه در‌ کنار مردم‌ مظلوم غزه ایستاده اند.

امام‌ جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه‌ها اظهار داشت: از همه هیأت‌های مذهبی و مردم مؤمن نهاوند که در دهه اول محرم مراسم‌های عزاداری امام‌حسین(ع) را باشکوه برگزار کردند، قدردانی می‌کنیم.

دیدگاه شما