تازه های سایت

کد مطلب: 56707
29. تير 1403 - 11:58
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نهاوند از کمبود امکانات بهداشتی و درمانی رنج می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به بازدید میدانی با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان از مراکز درمانی شهرستان افزود: برغم اقدامات مثبتی که در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان برداشته شده هنوز مشکلات و کمبودهای فراوانی وجود دارد.

 نثاری اظهار داشت: بازگو نکردن کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان باعث می شود نقاط قوت هم به خوبی دیده نشود ، ما به دنبال ایفای حقوق مردم هستیم. 
 
وی با بیان اینکه سطح تعهدات پزشکان در خدمات رسانی به بیماران باید توسعه پیدا کند، افزود: ارائه خدمات جاری هست ولی راضی کننده نیست و مردم از کمبود امکانات رنج می‌برند. 
 
نماینده نهاوند در ادامه بیان کرد: در بخش‌های مختلف بیمارستان و مراکز درمانی با کمبود پزشک و کادر درمان مواجه هستیم که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی باید پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهند، تامین پزشک عمومی، چشم پزشک، دندانپزشک، پزشک متخصص، زنان و زایمان، بیهوشی، جراح عمومی،  پرستار و نیروی خدماتی در بیمارستان این شهرستان و همچنین درخواست رسیدگی به رفع کمبود برخی داروهای خاص و شیرخشک از مواردی است که باید دنبال شود. 
 
وی افزایش رشته های دانشگاهی در دانشکده این شهرستان و موضوع خوابگاه را از دیگر مطالباتی دانست که نیازمند توجه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی  است.

دیدگاه شما