تازه های سایت

کد مطلب: 56697
28. تير 1403 - 9:08
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: درک نادرست از نیازهای شهرستان موجب فرار سرمایه گذار از این منطقه و سرمایه گذاری آنها در دیگر شهرها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری  در جمع شهردار و معاونین شهردار ضمن تاکید بر زمینه سازی در جذب سرمایه گذار در این شهرستان افزود: ظرفیت های خوبی برای جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنایع تبدیلی و دیگر حوزه ها وجود دارد اما بی تدبیری موجب فرار آنها می شود.

وی در ادامه بیان کرد: باید از ظرفیت‌های ملی برای جبران عقب ماندگی ها استفاده کرد برای رفع مشکلات شهر و تغییر در سیما و مبلمان شهری تمام تلاش خود را میکنم و قول مساعدت و همکاری به شهرداری را می دهم.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه برنامه ریزی استان مراتب اعتراض خود و مردم نهاوند را نسبت به وضع موجود شهرستان اعلام کردم و پیگیر مشکلات شهرستان در استان و مرکز هستم.

وی از نبود پارکینگ در سطح شهر، نداشتن طرح جامع ترافیکی، نامناسب بودن وضعیت ورودی خروجی های شهر به ویژه از سمت بروجرد و روستای کوهانی و گیان(جاده دهنوراه) ، کم توجهی به مناطق محروم شهر از جمله پای قلعه و سرچغا گلایه کرد و خواستار رفع مشکلات این مناطق به عنوان مطالبه مردمی در اسرع وقت شد.

دیدگاه شما