تازه های سایت

کد مطلب: 56684
27. تير 1403 - 8:20
شهردار نهاوند گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر همچنان پیگیر حل مشکلات قدیمی شهر ازجمله 70 باب مغازه واقع در بلوار امام حسین (ع) است.

مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «گرونهاوند» گفت: پس از پیگیری‌های مستمر مشکلات مناطق رضی آباد، شهرک فارابی، بلوار شاهد، بلوار ترکمان، بلوار کربلا، میدان مرکزی، آرامستان باغ بهشت و ده‌ها پرونده قدیمی کوچک و بزرگ مرتفع شده است.
وی اظهار داشت: ماه‌ها است که شهرداری و شورای اسلامی شهر پیگیر حل مشکل پرونده موسوم به 70 باب مغازه واقع در بلوار امام حسین (ع) است.
شهردار نهاوند افزود: در این راستا بیش از ده‌ها جلسه و مکاتبه بین شورای اسلامی شهر و فرمانداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام‌شده و در ادامه این پیگیری‌ها و در راستای حل مشکل 70 باب مغازه، مصوبه اولیه توسط شورای شهر صادرشده و اقدامات اداری نیز در اداره راه و شهرسازی استان صورت گرفته که امید است به‌زودی به نتیجه مطلوب برسد.
یوسفی نوید عنوان کرد: بر خود وظیفه میدانیم پیرو انجام پروژه‌های عمرانی و آبادانی شهر پیگیر حل مشکلات پرونده‌های قدیمی باشیم.
وی گفت: جلسات و پیگیری‌های مداوم از اداره کل توسط معاون حقوقی و املاک و رئیس واحد املاک و حقوقی استان تا حصول نتیجه همچنان در دست اقدام است.
به گزارش «پایگاه خبری گرو نهاوند» در سال 1384 بر اساس توافق شهرداری وقت نهاوند مصوب شد 70 باب مغازه در بلوار حسین (ع) شهر نهاوند احداث شود و به متقاضیان واگذار شود و بر اساس توافق قیمت هر باب مغازه 9 میلیون تومان تعیین و مقرر می‌شود متقاضیان هفت میلیون تومان به‌حساب شهرداری واریز کنند و دو میلیون باقی‌مانده بعد از اتمام ساخت و زمان تحویل مغازه از متقاضیان دریافت شود.
بعد از چند ماه که کار احداث و ساخت 70 باب مغازه در بلوار حسین (ع) آغاز می‌شود مشاوره طرح تفصیلی شهر نهاوند اعلام می‌کند با توجه به اینکه این مکان در بلوار پرتردد و داخل شهر قرار دارند احداث و ساخت آن‌ها غیرقانونی است و کار تعطیل می‌شود.
کار ساخت مغازه‌ها در سال 84 تعطیل و اختلاف و اعتراض متقاضیان شروع می‌شود و این روند همچنان ادامه پیدا می‌کند که امیدواریم این مشکل نیز هرچه سریع‌تر حل شود.

دیدگاه شما