تازه های سایت

کد مطلب: 56662
22. تير 1403 - 14:01

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: عقبه نهضت اسلامی ما به عاشورا بر می‌گردد و هدف نهایی آن فرج امام زمان و حاکمیت اسلام و عدالت در دنیا است.

وی اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی از همه راه‌ها به جنگ انقلاب اسلامی آمده است و هدف دشمن این است که نظام اسلامی را تضعیف و اگر توانستند از بین ببرند.

امام جمعه نهاوند افزود: با خدمت به مردم باید دشمن را در عرصه تحریف و تحریم ناامید کرد و شکست داد.

وی بیان کرد: مهمترین‌ مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب از دولت چهاردهم خدمت هرچه بیشتر به مردم و ایجاد و تقویت امید در مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: باید این تحریف‌ها و تحریم‌ها را خنثی کند این باید هنر دولتمردان و قوای سه‌گانه باشد.

وی عنوان کرد: اگر برای مردم کار شد دشمن هم ناکام می‌شود چون تحریم‌ها و تحریف‌ها ابزار دشمنان هستند برای اینکه نسل جوان را ناامید کنند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: باید دولت‌مردان و قوای سه گانه دست در دست هم دهند و در مقابل دشمنان بایستند و امید را تقویت کرده و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

وی اظهار داشت: تجربه چهل ساله گذشته سرمایه عظیمی است که دشمن روز به روز ضعیف شده و ایران اسلامی قوی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: این تجربه چهل ساله نشان داده که هرجا در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم موفق بوده‌ایم و امروز محور مقاومت را می‌بینیم که در منطقه در شرایط برتر قرار دارد.

وی بیان کرد: دنیا به این نتیجه رسیده است که امروز ایران اسلامی عزتمند و قدرتمند است و باید برای حل مشکلات منطقه از نقطه نظرات ایران هم استفاده شود.

دیدگاه شما