تازه های سایت

کد مطلب: 56658
23. تير 1403 - 8:02
نماینده مردم نهاوند در مجلس دوازدهم، افزود: نهاوند قطب کشاورزی و دامپروری غرب کشور است و حدود 70درصد گشنیز مورد نیاز کشور را نیز تامین می‌کند. همچنین این شهرستان قطب شیلات شهرهای غیرساحلی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری با اشاره به ظرفیت‌های مهم حوزه تولید صنایع غذایی در شهرستان نهاوند، گفت: نهاوند قطب کشاورزی و دامپروری غرب کشور است کما اینکه دارای رتبه نخست تولید گشنیز است و حدود  70درصد گشنیز مورد نیاز کشور را تامین می‌کند. همچنین این شهرستان قطب شیلات شهرهای غیرساحلی محسوب می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در بیان ظرفیت‌های حوزه گردشگری این منطقه، تصریح کرد: با توجه به اینکه نهاوند دارای 13 سراب است شهر سراب‌های ایران محسوب میشود، همچنین این شهرستان قطب تولید مبل ومنبت است که متاسفانه تاکنون در این زمینه مورد حمایت قرار نگرفته است و لازم است برای توسعه این هنر ارزشمند، ایجاد شهرک صنعتی مبل و منبت را در اولویت برنامه‌هایمان قرار دهیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در حالی مغفول مانده‌اند که می‌توانستیم از آنها در جهت ایجاد اشتغال پایدار، همچنین جذب گردشگران استفاده کنیم بنابراین قطعا در این دوره از مجلس توجه به این حوزه‌ها را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاه شما