تازه های سایت

کد مطلب: 56657
23. تير 1403 - 8:00
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نهاوند و لزوم تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر آن‌ها موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور علیرضا نثاری نماینده مردم در مجلس، احمدوند فرماندار، حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان محلی و استانی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان بازدید کردند.
در این بازدیدها از پروژه‌های در حال احداثی همچون زمین چمن شهید سلیمانیان، استخر شهرک طالقانی، سالن ورزشی روستای باباقاسم، استخر بانوان و اماکن در دست بهره‌برداری همچون سالن باستانی و زمین چمن و سالن ورزشی مجموعه علیمرادیان بازدید شد.
در این بازدیدها بر تعیین تکلیف و کامل کردن پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی ورزشی تأکید شد و مشکلات موجود این طرح‌ها بررسی شد.
امروز مقرر شد عملیات اجرای چمن مصنوعی زمین فوتبال شهید سلیمانیان که امروز آغازشده در کوتاه‌ترین مدت به اتمام برسد.
همچنین اعلام شد عملیات اجرای استخرهای شهرک طالقانی، شهید حیدری و خوابگاه ورزشی بانوان که پس از وقفه چندساله به مرحله اجرایی بازگشته بدون وقفه تا زمان بهره‌برداری ادامه یابد و انجام شود.
در این بازدیدها اعلام شد سالن چندمنظوره ورزشی روستای باباقاسم با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا حداکثر دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
همچنین مقرر شد برای ساماندهی زمین فوتبال روستای جهان‌آباد برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شود و همچنین تعدادی از معضلات و مشکلات مجموعه ورزشی علیمرادیان سریعاً بررسی و برطرف شود.

دیدگاه شما