تازه های سایت

کد مطلب: 56645
21. تير 1403 - 9:22
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: سرفصل برنامه‌ها، رویکردها و اهداف، آموزش‌های هنری و قرآنی است که با بهره گیری از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان تبیین و تشریح شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد معصومی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سرفصل برنامه‌ها، رویکردها و اهداف، آموزش‌های هنری و قرانی است که با بهره گیری از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان تبیین و تشریح شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف از جمله در بخش هنرهای تجسمی کلاس‌هایی نظیر خوشنویسی،کالیگرافی ، نقاشی رنگ‌وروغن، نقاشی آبرنگ، طراحی و تکنیک‌های نقاشی، آموزش‌های تخصصی رایانه photoshop و corel، گرافیک و گرافیک رایانه در نظر گرفته شده است.

معصومی به برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه تئاتر و نمایش هم اشاره کرد و افزود: در این بخش هم فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی دیده شده است که برگزاری کلاس‌های آموزش بازیگری، نقالی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، طراحی لباس و طراحی صحنه از آن جمله است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های قرانی از جمله قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم قران کریم، برگزاری جلسات و کلاس‌ها و ورکشاپ‌های شعر و داستان و شاهنامه‌خوانی از دیگر برنامه‌های تدوین شده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در خاتمه از برگزاری کلاسهای ویژه اوقات فراغت در بیش از ۳۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد سطح شهرو روستاهای نهاوند خبر داد و افزود : تلاش شده برگزاری این برنامه ها و کلاسها در برگیرنده تمام نقاط شهرستان باشد.

دیدگاه شما